י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסכסוך בשבט הגיע לעיר החרדית

הדריסה בבני ברק; קרא לאחיו שפגע בחברו • תיעוד

כחצי שנה לאחר שפועל נדרס במכוון ע"י טרקטור באתר בניה  בבני ברק, סיימה המשטרה את החקירה וכתב אישום הוגש ע"י הפרקליטות | הקורבן, תושב הפזורה הבדואית, טען בחקירה כי נפגע בשוגג כאשר החליק, אולם התברר כי הצהרה זו ניתנה בלחץ של המשפחה לסגור את התיק | תיעוד הדריסה

הדריסה בבני ברק; קרא לאחיו שפגע בחברו • תיעוד
הדריסה בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

המשטרה סיימה בימים אלו את חקירת אירוע הדריסה במזיד, במהלכו נפצע באורח קשה צעיר בן 23, תושב הפזורה הבדואית. הדריסה התבצעה באמצעות טרקטור במהלך חודש אוגוסט בשנה שעברה, באתר בניה ברחוב הלח"י בבני ברק. התיק הועבר לעיון הפרקליטות אשר הגישה כתב אישום נגד החשוד.

מייד לאחר הדריסה פתחה המשטרה בחקירת האירוע, שנחשד בתחילה כתאונת עבודה. עם התפתחות החקירה התברר לחוקרי תחנת בני ברק כי המקרה שהתרחש הינו דריסת אדם במזיד, בעקבות ויכוח בין שני עובדים באתר הבניה, במסגרת סכסוך בתוך שבט בדואי בפזורה.

בחקירה התברר כי אחד המעורבים התקשר לאחיו אשר הגיע למקום, עלה על טרקטור ופגע בקורבן באמצעות הכף. לאחר המקרה נמלט החשוד בדריסה מהמקום, והקורבן בן 23 נחבל באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

• סכסוך בשבט הבדואי: בן 23 נפצע באירוע דריסה בבני ברק

במסגרת החקירה עצרה המשטרה מספר מעורבים לחקירה, ובתחילת החודש עצרה את החשוד העיקרי - תושב הדרום בן 18. במהלך החקירה טען הקורבן כי נפגע בשוגג כאשר החליק וכי האירוע לא היה מכוון, אולם התברר כי הצהרה זו ניתנה בלחץ של המשפחה לסגור את המקרה ללא מעורבות גורמי אכיפת החוק.

חובשי הצלה נחמיה ברגר וידידיה פרידמן סיפרו לאחר האירוע: "כשהגענו לאתר הבניה הכווינו אותנו לפועל עם חבלות באגן ובגפיים תחתונות שנגרמו לאחר שנפגע מטרקטור". לדבריהם, "יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול רפואי בחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד