י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא יקרה כלום"

עסקת הטיעון מתרחקת? נתניהו ויועציו במשרד הפרקליט • תיעוד

גורם בלשכת היועץ המשפטי לממשלה מדווח על התרחקות במגעים להסדר טיעון עם בנימין נתניהו: "לא קורה כלום ולא יקרה כלום" | חילוקי הדעות בצוות ההגנה של נתניהו לגבי כדאיות העסקה: "זו טעות לחתום על ההסדר" | נתניהו ויועציו נועדו במשרדו של עו"ד בועז בן צור | תיעוד

עסקת הטיעון מתרחקת? נתניהו ויועציו במשרד הפרקליט • תיעוד
נתניהו ויועציו יוצאים מביתו של בן צור צילום: צילום מסך

שבוע בדיוק לאחר שפורסם הדיווח הראשון על המגעים להסדר טיעון בין בנימין נתניהו ליועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, וגם הערב (רביעי) מדווחים על התרחקות בין הצדדים וקושי להגיע להסדר מוסכם. בתיעוד שמתפרסם הערב ב'ערוץ 14' נראים יועציו של נתניהו, טופז לוק ויונתן אוריך יוצאים יחד עם ראש האופוזיציה ממשרדו של הפרקליט בועז בן צור.

גורם בסביבת היועץ המשפטי לממשלה התבטא באופן נחרץ עוד יותר נגד הסדר הטיעון, ואמר ל'חדשות 12': "לא קורה כלום ולא יקרה כלום", כשהוא משתמש בביטוי שדומה להתבטאות של נתניהו בעבר לגבי חקירותיו, כשאמר: "לא היה כלום ולא יהיה כלום כי אין כלום".

עוד מתברר כי בצוות ההגנה של נתניהו ישנם חילוקי דעות באשר לכדאיות ההסדר. עורכי הדין עמית חדד ובועז בן צור סבורים שמדובר בהסכם טוב, אפילו חלומי, ואילו עורך הדין של משפחת נתניהו יוסי כהן חושב שהסדר כזה הוא טעות קשה. לדעתו העסקה תפגע במוניטין של נתניהו: "הודאה של נתניהו זה כתם למורשת שלו".

אתמול דווח שמנדלבליט "התקרר" וכי הסיכויים להסדר טיעון נמוכים, וגורמים בסביבתו הסבירו שהוא קצת נסוג מעמדותיו באשר לכדאיות ההסכם גם בשל הביקורת הציבורית על ההסדר וגם בשל "ביקורת מבית". מה גם שנותרו עוד פחות משבועיים עד לעזיבתו את התפקיד ומי יודע מי היועמ"ש שיבוא אחריו.

הסדר טיעון אביחי מנדלבליט בנימין נתניהו טופז לוק יונתן אוריך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד