י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"זה הימור"

עורך הדין לשעבר של נתניהו: הסדר לא מפתה

פרלקיטו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר, עו"ד תל צור, אמר כי הסדר טיעון בין לקוחו לשעבר למנדלביט 'לא מפתה', אך הודה כי זו הזדמנות שלא תחזור: "ההצעה של ההסדר זאת לא הצעה טובה. אבל בסוף רק נתניהו יחליט"

עורך הדין לשעבר של נתניהו: הסדר לא מפתה
נתניהו בבית המשפט צילום: Reuven Kastro/POOL. פלאש90

עורך הדין נבות תל צור, סנגורו בעבר של ראש הממשלה לשעבר שוחח הבוקר (חמישי) בריאיון ל'כאן רשת ב' על הסדר טיעון המתגבש בין לקוחו לשעבר ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט.

בראיון אמר עורך הדין כי "הסדר טיעון עם נתניהו זה הימור, כל צד עושה הערכת סיכון ואצלו זה יותר מורכב, לכל פעולה יש השלכות - פה זה גם להטביע קלון על עצמו. בהסדר אדם מרשיע את עצמו, ולכן ברק ומנדלבליט צודקים בכך שהם רואים בזה ערך".

"אם לפי הערכת הסנגורים ההרשעה שצפויה היא בשתי עבירות הפרת אמונים, כמו בהסדר המוצע, אז ההצעה לא מפתה, יהיה משפט שנתיים-שלוש, עם ערעור חמש, נתניהו יהיה קרוב לגיל 80. ההצעה של ההסדר זאת לא הצעה טובה. אבל בסוף רק נתניהו יחליט".

עוד הוסיף פרקליטו לשעבר של נתניהו כי "לא חותמים על הסדר טיעון עם אקדח על הרקה, וכמעט אי אפשר להרים הסדר כזה בשבועיים", אבל "נוצר פה חלון הזדמנויות של שבועיים, שאם לא יהיה עכשיו - ספק אם יהיה אחר כך".

בנוסף, אמר, "המשפט מתקדם בינתיים, הזמן שחולף יכביד בעתיד. זה רק מגדיל את הדילמה", סיכם עורך דינו לשעבר של ראש האופוזיציה.

אביחי מנדלבליט משפטו של בנימין נתניהו עסקת טיעון נבות תל צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד