כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"בחיים לא קרה לי דבר כזה"

הנהג היה בהלם: התינוקת נשכחה באוטובוס בירושלים

בסיום נסיעה רגילה נהג בדק כדי למצוא פריטים שנשכחו, ומצא לתדהמתו תינוקת בתוך העגלה שנשכחה. לאחר שלא מצא את הוריה, התינוקת הובאה לתחנת המשטרה | האם: "ירדתי עם הילדים ולא הספקתי להוריד את העגלה"

הנהג היה בהלם: התינוקת נשכחה באוטובוס בירושלים
תינוק בעגלה צילום: pixabay

תינוקת נשכחה היום (רביעי) בתוך עגלה בקו 22 של חברת 'אגד' בירושלים, ונמצאה על ידי נהג האוטובוס, שחיפש בסוף הנסיעה פרטים שאולי נשכחו בנסיעה. כך דווח באתר 'mako'.

במהלך הנסיעה בקו, שנוסע לכיוון שכונת תלפיות בבירה, עלו אליו אם עם שלושה ילדים, אחת מהם בעגלה. האם ירדה באחת התחנות, הורידה את שנים מילדיה - וכשחזרה להוריד את העגלה, האוטובוס כבר המשיך בנסיעתו.

בסוף הנסיעה, הנהג, חיים מנור, החל לבצע סריקות כשאחד הנוסעים העיר את תשומת ליבו לעגלה שנותרה מאחור. חיים, שעובד 45 במקצוע, גילה בהלם כי בעגלה נמצאת תינוקת.

הוא התקשר להורים, אך כאשר לא הצליח ליצור עמם קשר, הוא התקשר לדווח למשטרה. "בחיים לא קרה לי דבר כזה ואני עובד עשרות שנים כנהג. היה מספר טלפון על העגלה כנראה של ההורים והתקשרתי אליהם", שחזר מנור בשיחה עם בכירי חברת 'אגד' שנחשפו למקרה החריג.

התינוקת נלקחה לתחנת משטרת תלפיות בעיר. במקביל האם המבוהלת יצרה קשר עם המשטרה ודיווחה על כך שהתינוקת שלה נשארה באוטובוס.

כשהגיעה לתחנה ואספה את התינוקת שלה, אמרה האם: "ירדתי עם הילדים ולא הספקתי להוריד את העגלה". השוטרים מסרו לידיה את התינוקת בריאה ושלמה.

עגלת תינוק נסיעה באוטובוס ילדה נשכחה באוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד