כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צלבי קרס בכבישי ישראל

הח"כ זועם: כך מציינים את יום השואה ביישוב הבדואי

ח"כ עמיחי שיקלי פרסם תמונה בה רואים שרטוט של צלב קרס, "הסמל הנאצי", על שלט תנועה המכוון את התנועה לבאר שבע. "גם במולדה (סעווה) - שבט אל אטרש, מציינים את יום השואה הבינלאומי", כתב שיקלי

הח"כ זועם: כך מציינים את יום השואה ביישוב הבדואי
צלב הקרס במולדה (סעווה) צילום: מתוך הטוויטר של עמיחי שיקלי

חבר הכנסת עמיחי שיקלי פרסם היום (חמישי) תמונה שבה רואים שרטוט של צלב קרס, "הסמל הנאצי", על שלט תנועה המכוון את התנועה לבאר שבע. זאת, על רקע אירועי "יום הזיכרון הבינלאומי לשואה" המצוין היום, ב-27 בינואר, התאריך שבו שוחרר ב-1945 מחנה ההשמדה אושוויץ מידי הנאצים.

שיקלי כתב בחשבון הטוויטר שלו, לצד התמונה עם מעשה הזוועה: "גם במולדה (סעווה) - שבט אל אטרש, מציינים את יום השואה הבינלאומי".

הח"כ מ'ימינה' שנותר מחוץ לקואליציה, העלה את הנושא לאחר שאתמול, יחד עם חברי הכנסת גדי יברקן ואופיר אקוניס, כינס את השדולה למאבק בארגונים שמחרימים את ישראל. בכינוס נכחו נציגי ארגונים רבים, ביניהם הסוכנות היהודית, יד ושם, המכון לחקר השואה באוניברסיטת בר-אילן, המכון למדיניות העם היהודי וכן משרד התפוצות.

מטרת השדולה, כך ע"פ יוזמי הכינוס, שכנסת ישראל תהיה לכוח יוזם, תמנע עיוות מושגי ותפעל ככל יכולתה לסכל את פעילות ארגון ה-BDS. כנסת ישראל תהיה שותפה מובילה למאבק נגד הניסיונות לערער את זכות קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. גם היום חלקים הולכים וגדלים במערב מנהלים מאבק תודעתי נגד מדינת ישראל. כמנהיגים יש לנו חובה מוסרית לומר: "עד כאן".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי אמר: "בחודש ספטמבר האחרון ראינו את סגנית נשיא ארה"ב מחרישה כשלמולה סטודנטית אמריקאית טוענת שמדינת ישראל מבצעת רצח עם בפלסטינים. השימוש בזיכרון השואה כנגד מדינת היהודים היא תופעה הולכת וגוברת ומהווה שיא של שפל מוסרי. מטרת הכינוס להציף את הבעיה ולמצוא אפיקים להתמודד עמה".

צלב קרס יום השואה הבינלאומי עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד