כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המחיר: "נוראי"

מתכונן למלחמה? ביידן שולח אלפי חיילים

נשיא ארצות הברית הודיע כי הוא מתכנן לשלוח אלפי חיילים למזרח אירופה בעקבות המתיחות בין רוסיה לאוקראינה. מפקד המטות המשולבים של צבא ארה"ב מזהיר מפני המלחמה ואומר כי היא תגבה מחיר עצום של הרוגים

מתכונן למלחמה? ביידן שולח אלפי חיילים
צבא ארה"ב צילום: U.S. Navy

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע בסוף השבוע כי הוא מתכוון לשלוח בקרוב אלפי חיילים למזרח אירופה. ביידן הבהיר כי מדובר ב"לא יותר מדי חיילים", והוא לא פירט לאילו מדינות במזרח אירופה הוא מתכוון לשלוח אותם.

מוקדם יותר בשבוע שעבר נמסר כי 8,500 חיילים אמריקאים הוצבו בכוננות גבוהה לקראת הזנקה מהירה למזרח אירופה. לא ברור אם ביידן התכוון לאותם חיילים, או שהכוחות שהוא מדבר עליהם יגיעו בנוסף לאלו שעומדים בכוננות.

עוד דווח, כי ביידן הורה למזכירות המדינה לפעול מול סין, ולנסות לשכנע את המשטר הסיני שיפעיל את ההשפעה שלו על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כדי שזה יחזור בו מכוונותיו לתקוף באוקראינה, ובמקום זאת ישוב להשתמש בכלים הדיפלומטיים העומדים לרשותו, במטרה להשיג את אותן מטרות שהוא מבקש להשיג במלחמה מיותרת והרסנית.

מפקד המטות המשולבים של צבא ארה"ב הגנרל מארק מילי אמר בסוף השבוע כי מלחמה באוקראינה תהיה "נוראית", והיא צפויה לגבות מחיר בלתי נתפס
של הרוגים.

ג'ו ביידן אוקראינה רוסיה צבא ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד