י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"עבדתי בשבילו חודשים"

היצרן שהיה תומך נלהב של ליברמן: "מאוכזב מאוד"

יצרן אופנה תוצרת ישראל, שתמך מאוד במפלגת 'ישראל ביתנו' ואף פעל בשבילה במערכות הבחירות, מאוכזב מהמתנהלות שר האוצר: "כל הפוליטיקאים חושבים קצר, זה מה שמעניין אותם". הוא הודיע שלא יצביע לו בבחירות הבאות: "לא הולך להצביע"

היצרן שהיה תומך נלהב של ליברמן: "מאוכזב מאוד"
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

דני אלחרר, יצרן אופנה תוצרת ישראל, סיפר היום (שלישי) ל"חדשות 12" על אכזבתו משר האוצר אביגדור ליברמן, לאחר שתמך בו במשך חודשים ארוכים.

הוא סיפר ואמר, "עבדתי בשבילו חודשים, אין מערכת בחירות שלא עבדתי. אני מאוכזב מאוד. אני לא חושב שאם היה פה מישהו אחר אז היה אחרת, אבל אני מאוכזב מאוד".

"אם עכשיו יש בחירות אני לא הולך להצביע, בדיוק. אני מעולם לא קיבלתי הבטחה מאיוט עצמו, הכול היה דרך אנשי המפלגה. אני חושב שהם רואים משמה, זה לא מה שהם רואים מפה", הוסיף אלחרר.

"כל הפוליטיקאים חושבים קצר, חושבים על הבחירות הקרובות - זה מה שמעניין אותם. טווח ארוך לא מעניין בכלום. אני חושב שהם הגיעו עם כוונות טובות בנושא שלנו, פשוט בקואליציה זה לא היה מספיק פופולרי. הם לא נלחמו עבורנו".

הוא סיפר על הפגיעה בשוק: "הקליינטים שלי לא עובדים, הם מוכרים אולי, במקרה טוב, פלוס-מינוס 50%, ויש להם מלאים. אין להם איך לשלם". כשנשאל כמה הוא מאוכזב ממנו מ-1 עד 10, השיב: "10".

אביגדור ליברמן יוקר המחייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד