י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הזעם מתנקז לאיש אחד

ש"ס נגד סער: גורם מסוכן, בניצוחו פוגעים שרי המפלגה בחרדים

מתקפה קשה: לאחר ההחלטה של הסיעות החרדיות לצאת במתקפה נגד מפלגת 'תקווה חדשה' והעומד בראשה גדעון סער בעקבות הרפורמה בטלפונים הכשרים שיוזם נציג המפלגה השר הנדל, בעיתון של ש"ס יוצאים הבוקר במתקפה קשה: "יועז הנדל ייצור חלול המלא באוויר חם"

ש"ס נגד סער: גורם מסוכן, בניצוחו פוגעים שרי המפלגה בחרדים
גדעון סער צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השבוע פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' על ההחלטה שהתקבלה בסיעות החרדיות לפתוח במתקפה ישירה נגד שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, בין הייתר בשל רפורמת הטלפונים הכשרים אותה יוזם השר יועז הנדל שתביא לביטול הקומה הכשרה. בביטאון ש"ס מיישמים את ההחלטה ופותחים במתקפה כנגד השר גדעון סער ומפלגתו.

פרסום ראשון: החרדים מכוונים מתקפה כנגד השר גדעון סער

במאמר שנכתב בעיתון סוף השבוע של מפלגת ש"ס, הם פותחים במתקפה חזיתית נגד סער. "גדעון סער הוא הגורם המסוכן ביותר כיום במערכת הפוליטית", נכתב, "מעשיו והתנהלותו והתנהלות חברי מפלגתו מהווים סכנה מוחשית לעתידה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. זו לא הגזמה לתפארת המליצה, אלא מסקנה פשוטה וחדה העולה משרשרת העובדות בחודשים האחרונים, תוקפים.

עוד נכתב בעיתון הבית של ש"ס, כי "תקווה חדשה היא מפלגת מתוסכלים", ולנציגיה "אין שם שום אידאולוגיה חלילה. מדובר בחבורה של פליטי הליכוד ומאוכזבי נתניהו, בראשם מי שאולי הצליח להגיע בעבר למקום הראשון בפריימריז לליכוד, אבל לא באמת פרץ מעבר לכך בציבור הרחב, למרות ועל אף השקעה אדירה ביחסי ציבור, גם במגזר החרדי, אך ללא הצלחה ממשית".

על המהלכים מאז תחילת הקדנציה אותם מובילים שרי ונציגי תקווה חדשה נכתב במאמר: "מאז הקמת הממשלה אנשי תקווה חדשה פועלים מתוך תסכול ותחושת נקם אובססיבית, גם במחיר פגיעה קשה בציבור ואף בבריאות, כפי שראינו בענייני הקורונה. והם ממשיכים במלאכת ההרס שלהם, בנקמה הקטנונית בציבור החרדי, שסירב ללכת אחרי מצגי השווא שלהם".

"יועז הנדל", אותו מכנים, "ייצור חלול המלא באוויר חם", "מנסה לפגוע בחומת המכשירים הכשרים, זאב אלקין רדוף השנאה מנסה לפגוע בדיור החרדי, וכן הלאה. והכל בניצוחו וברוחו של סער". מטרת המאמר היא להציג את סער כמי שמפקד על כל המהלכים שיוזמים שריו כנגד המגזר החרדי.

גדעון סער יועז הנדל ש"ס הקומה הכשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד