כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לילה רביעי ברציפות

בני ברק: הצתה חמישית בבניין שדייריו נטשו

ההצתות לא פוסקות - זה הלילה הרביעי ברציפות | דייריו של בניין המגורים בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, התעוררו הלילה פעם נוספת בעקבות שתי שריפות שהוצתו | מדובר בהצתה החמישית באותו בניין. אחד הדיירים: "הופקרנו לגורלנו" | אמש פורסם כי חלק מהמשפחות המתגוררות בבניין נטשו

בני ברק: הצתה חמישית בבניין שדייריו נטשו
הצתה חמישית. לוחמי האש בזירה צילום: דוד קשת, ידיעות ב"ב

אלמוני הצית הלילה (בין שלישי לרביעי) שתי שריפות נוספות, זה הלילה הרביעי ברציפות, באותו מגורים בשכונת קרית הרצוג בבני ברק  אתמול פורסם ב'בחדרי חרדים' כי חלק מהמשפחות המתגוררות בו נטשו.

השריפה הראשונה אירעה בסביבות השעה 2:00 בלילה. צוותי הכיבוי שהוזעקו למקום מצאו פח שעולה באש סמוך לבניין. פרט לפח האשפה לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כשעתיים לאחר שוב התעוררו השכנים לאחר שאש הוצתה סמוך למקלט הבניין. לוחמי האש הצליחו להשתלט על השריפה ללא שהיו נפגעים.

לפי הדיירים שוטרים גלויים וסמויים היו באזור הבניין בזמן הסמוך להצתה הראשונה. דייר בבניין אמר הבוקר ל'בחדרי חרדים': "הופקרנו לגורלנו. משפחות נוספות נערכות לעזוב. היה מתבקש שהמשטרה תמנע את השריפות הלילה, אחרי שלושה לילות רצופים"

• בניין אחד, שלושה לילות, שלוש הצתות: "מרגישים מופקרים, המשפחות עוזבות"

אמש, אחרי ההצתה השלישית במספר, סיפרו הדיירים ל'בחדרי חרדים' על התחושות הקשות. "אני לא הולך לישון הלילה בדירה. אקח את הילדים להורים", אמר אחד מהם. "הם בטראומה קשה", הוא הוסיף.

התופעה כבר הפכה לשגרה: בכל לילה מאז מוצאי שבת, סביב חצות, מוזנקים כוחות כיבוי רבים לאחר שעשן רב אופף את הדירות בשל הצתות. ההצתה הראשונה התרחשה במוצאי שבת, כאשר המצית הסדרתי השליך ככל הנראה עצם בוער למקלט, הנמצא בסמוך לבלוני גז.

יצוין כי במשטרה יודעים מה הרקע להצתות אך לפי שעה טרם נעצרו חשודים. "העובדה שלא מצליחים לאתר את המצית הסדרתי מדאיגה עוד יותר", אמר דייר בבניין. "זה כבר הפך לשגרה אכזרית. בכל לילה אנחנו מעירים את הילדים ומסבירים להם ששוב מישהו הצית אש. אנחנו מרגישים מופקרים. אתמול האש הייתה קרובה לבלוני הגז. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו מתפוצצים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם הגשת התלונה במשטרה היום, נפתחה חקירה לברור הנסיבות. משטרת ישראל תחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת".

שריפה הצתה בניין מגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד