ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"שכל אחד יחשוב לבדו"

אהוד ברק על פרשת הריגול: "ייתכן ונפלו בפח; תרחיש אפשרי"

ראש הממשלה לשעבר הגיב לפרשת הריגול המשטרתי, ואמר כי ייתכן והעיתון שפרסם את התחקיר נפל בפח ושזה תעלול שנועד לרסק את אמון הציבור במערכת האכיפה: "לא מן הנמנע שיסתבר שזה בדיוק מה שקרה"

אהוד ברק על פרשת הריגול: "ייתכן ונפלו בפח; תרחיש אפשרי"
אהוד ברק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, התייחס אמש לפרשת הריגול המשטרתי והזהיר מהאפשרות שהפרטים לא נכונים. לדבריו ייתכן והיה למישהו אינטרס לרסק את אמון הציבור במשטרה.

ברק התראיין ל"אולפן שישי" בערוץ 12, ואמר כי יש תרחיש אפשרי שהעיתון שפרסם את התחקיר נפל בפח ולא פרסם את הפרטים הנכונים. "ייתכן שב'כלכליסט' נפלו בפח לתעלול שנועד לרסק את האמון במשטרה ובמערכת אכיפת החוק".

"זה תרחיש אפשרי - ואת מי זה משרת שכל אחד יחשוב לבדו. לא מן הנמנע שיסתבר שזה בדיוק מה שקרה", הוסיף. קודם לכן הסביר בחשבון הטוויטר שלו את הצעדים שצריך לעשות כדי לענות על השאלה אם המשטרה עקבה אחרי אזרחים ללא צו, או ש"כלכליסט" נפל בפח.

"‏א) לבדוק אם הניידים של פלמור, ראב"ד וטרנר אכן נפרצו ע"י המשטרה. ב) לקבל מ-נ.ס.או את החוזה עם המשטרה ולבדוק אם המוצר שנמכר למשטרה מכיל אפשרות מחיקת לוגים", כתב.

עוד הוסיף: "‏אפשר רק להצר על כך ששני צעדים פשוטים אלה לא ננקטו מייד. אולי עוד ע״י היועמ"ש הקודם. אבל כרגע, לנוכח ההיסטריה הציבורית וקריסת שאריות האמון במערכת החוק, לשמחתו של נאשם מוכר - יש לנקוט בצעדים אלה כבר היום".

אהוד ברק פגסוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד