ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אימה בבירה

הצמידו לשער ואיימו להרוג: שניים נאשמים בשוד חרדים בירושלים

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד שני צעירים, תושבי חשמונאים ומושב זרועה, אשר לפני כשבועיים שדדו מספר חרדים במרכז ירושלים | כתב האישום מפרט כיצד פעלו שני השודדים: "התקרבו תוך שהם מצמידים אותו לשער, איימו על המתלונן כי אם לא ימסור להם כסף יהרגו אותו"

הצמידו לשער ואיימו להרוג: שניים נאשמים בשוד חרדים בירושלים
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בעז עמר ונחמן בכר, תושבי חשמונאים ומושב זרועה, ששדדו באלימות מספר חרדים לפני כשבועיים בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, הנאשמים שדדו באלימות, במספר הזדמנויות, כסף ורכוש ממספר בני אדם באזור שוק מחנה יהודה והתחנה המרכזית בשווי אלפי שקלים. באחד המקרים ניגשו לאחד המתלוננים, הצמידו אותו לשער, חסמו אותו בגופם ואיימו עליו כי אם לא יביא להם כסף הם יהרגו אותו.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות וסחיטה באיומים.

בכתב האישום מפורט כי באחד המקרים, "גמלה בליבם של הנאשמים החלטה להמשיך ולחפש קורבנות תמימים, כשהם לבדם, אותם יוכלו לשדוד". באותו ערב הלכו השניים באזור הדווידקה  והבחינו בג.ש. אשר עמד בסמוך לשער בנין  ושוחח בטלפון הנייד שברשותו.

השניים ניגשו למתלונן והתקרבו אליו, תוך שהם מצמידים אותו לשער, כך שכאשר ניסה המתלונן להימלט מהמקום, חסמו אותו בגופם. הנאשמים אמרו למתלונן לסיים את השיחה, ואחד מהם לקח את הטלפון הנייד מידיו.

בכתב האישום מתואר כי הנאשמים שאלו את המתלונן אם יש ברשותו כסף וזה השיב בשלילה. או אז, איימו השניים על הקורבן כי אם לא ימסור להם כסף יהרגו אותו. בעקבות חששו, הוציא הנשדד את ארנקו ומסרו לנאשמים.

הנאשמים לקחו מהארנק סכום כסף מזומן בסך של 300 דולר ו- 900 שקלים, החזירו את הטלפון והארנק למתלונן ועזבו את המקום.

כתב אישום שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד