י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שליפת האקדח בהילולה

בן גביר זומן לחקירה במשטרה: "נקמה על המאבק בשייח ג'ראח"

כחודשים לאחר התקרית שבה שלף ח"כ בן גביר אקדח לעבר מאבטחים בתל אביב, הוא צפוי להיחקר מחר במשטרה | בן גביר טוען שמדובר בנקמה על מאבקו בשייח ג'ראח: "חקירות פוליטיות לא ירתיעו אותי"

בן גביר זומן לחקירה במשטרה: "נקמה על המאבק בשייח ג'ראח"
איתמר בן גביר. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, זומן לחקירה במשטרה כחודשיים לאחר שתועד שולף אקדח במהלך עימות שפרץ בינו למאבטחים ערבים סמוך לגני התערוכה בתל-אביב. האירוע החריג התרחש בהילולת שקיימה ישיבת 'כסא רחמים'.

בן גביר הגיע להשתתף בהילולה, ובחניון פרץ ויכוח סוער בינו לבין שני מאבטחים ערבים באשר למיקום בו החנה את רכבו. השניים קיללו אותו, ולטענתו איימו לפגוע בו. בתיעוד שצילם אחד המאבטחים, נראה בן-גביר שולף אקדח ואומר לעברו כמה פעמים: "אתה לא תאיים עליי", ולאחר מכן שואל: "רצית להרביץ לי? באת להרביץ לי!".

בן גביר צפוי להתייצב מחר במחוז תל אביב של המשטרה ולתת את גרסתו לאירוע. מטעמו של בן גביר נמסר כי  לאחר המקרה התברר שמדובר בתומכי טרור, כאשר אחד מהם הינו אסיר משוחרר שריצה שני תקופות מאסר בכלא, בין היתר על זריקות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר חיילי צה"ל.

לדברי בן גביר מדובר בנקמה של המשטרה על רקע הלשכה הפרלמנטרית שהקים בלשכת שמעון הצדיק . בן גביר מסר: "עמר בר לב הפך את המשטרה לכלי לניגוח פוליטי וזאת הסיבה שלמרות שברור למשטרה שאחד "המאבטחים" הוא תומך חמאס וה"מאבטח" השני הוא אסיר בטחוני משוחרר שזרק אבנים ובקבוקי תבערה על חיילי צה"ל".

למרות זאת במשטרה לא מסתפקים בחקירתם, אלא גם מזמינים אותי להיחקר כנקמה על מאבקי לטובת תושבי שכונת שמעון הצדיק", הוסיף בן גביר, "אמשיך לנהל את המאבק למען תושבי שכונת שמעון הצדיק ולהגן עליהם וחקירות פוליטיות לא ירתיעו אותי".

איתמר בן גביר איום בנשק חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד