ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"לא שמתי לב"

סערת ברדוגו: הח"כ הפר את החרם ועלה לשידור בגל"צ

למרות שראשי האופוזיציה הודיעו על עוצר ראיונות לתחנת הרדיו הצבאית בעקבות פיטורי ברדוגו, חבר הכנסת שמחה רוטמן התראיין הצהריים לגל"צ. לאחר מכן טען שלא התכוון ושלא שם לב: "הייתי באמצע ישיבה ויצאתי במיוחד לראיון"

סערת ברדוגו: הח"כ הפר את החרם ועלה לשידור בגל"צ
גלצ. אילוסטרציה צילום: מתוך הטוויטר של ישי שנרב

חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת "הציונות הדתית" התראיין הצהריים (חמישי) לגלי צה"ל למרות החרם שהוכרז על ידי ראשי האופוזיציה בשבוע שעבר.

לפני שבוע הצהירו בגוש הימין על עוצר ראיונות לתחנת הרדיו הצבאית לאור הדחת הפרשן יעקב ברדוגו מתוכניתו בחמש אחר הצהריים. החרם נשמר עד עתה, אך רוטמן היה הראשון לשבור אותו כשהתראיין לאחת התוכניות בתחנה.

לאחר מכן טען כי מדובר בטעות, ולא התכוון לשבור את החרם. הוא כתב, "אני מאוד אוהב את ‎יניר קוזין ואצלי בראש הוא משויך בראש ובראשונה לערוץ הכנסת שגם אותם אני מאוד אוהב".

"הוא אמנם כתב לי גל"צ, אבל מאחר והייתי באמצע ישיבה ויצאתי במיוחד לראיון, בכלל לא שמתי לב. לא התכוונתי לשבור את החרם על גלי צה"ל", טען.

בתחילת השבוע פורסמו ב"ישראל היום" ציטוטים של ראש האופוזיציה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד כשהוא מתייחס לחרם. "המענה הכי גדול הוא לא אם להתראיין או לא להתראיין בגל"צ, אנחנו לא צריכים את זה, זה להעביר מאזינים. היה כאן פיגוע". אמר.

הוא הוסיף וקרא לחבריו במפלגה, "שמעתם פעם על חרם צרכנים? יודעים איזו עוצמה יש לדבר הזה? אז תדברו! תגידו לעזוב את התחנה הזאת. הכוח בחיים הציבוריים הוא הכוח של הציבור".

שמחה רוטמן גלי צה''ל חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד