כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אנטישמיות מחליאה

אישה חרדית בהריון נחסמה מלרדת מהאוטובוס

חרדית בהריון הותקפה מילולית על ידי עבריין אנטישמי סדרתי כאשר ביקשה לרדת מאוטובוס בשכונת מגוריה סטמפורד היל בלונדון הבירה

אישה חרדית בהריון נחסמה מלרדת מהאוטובוס
אילוסטרציה צילום: unsplash

חרדית, תושבת סטמפורד היל בלונדון, חוותה אירוע טראומתי קשה בשבוע האחרון. כאשר החלה לרדת מהאוטובוס, ניגש אליה אנטישמי מחליא, ואמר לה, "אל תרדי מהאוטובוס, יהודיה *". על פי הדיווחים, הקורבן נותרה בטראומה מהאירוע.

על פי הדיווח של ארגון השומרים של סטמפורד היל, אישה חרדית בהריון נחסמה בעת שביקשה לרדת מהאוטובוס בסטמפורד היל על ידי חלאה אנטישמית, מתנדבי ארגון השומרים מסרו כי האיש הינו עבריין מוכר ששב על פשעיו לעיתים קרובות.

על פי הדיווח, הקורבן נותרה בטראומה מהאירוע, שהתרחש בקו אוטובוס 253 בשעה 15:15 ב-16 בפברואר. התקרית המזעזעת היא האחרונה בגל של התקפות שנאה נגד יהודים בסטמפורד היל לאחרונה.

בשבועות האחרונים אירעו שורה של התקפות אלימות כלפי חרדים בלונדון. משטרת המטרופולין אישרה כי היא חוקרת את התיעודים שהגיעו לידיה שבה נראה חרדי מותקף בבלוק דירות בצפון לונדון. במקרה נוסף וחמור לא פחות, אם חרדית שצעדה ברחוב בסטמפורד היל בלונדון עם שני ילדיה אחד מהם תינוק בעגלה, הותקפה מילולית על ידי מספר אנטישמים שצעדו בסמוך וצעקו לעברה, "אנחנו לא רוצים פה יהודים", ו"הייל היטלר" ואחריו אחד מהם ביצע הצדעה נאצית במועל יד.

במקרה נוסף שפרסם ארגון השומרים של סטמפורד היל, עבריין סדרתי מטריד, מתעלל ותוקף מילולית ילדים חרדים מחוץ לבתי ספר. הוא צועק לעברם "אתם היהודים כל כך גרועים, הלוואי שהיה לי אקדח לירות בכם".

אישה חרדית אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד