כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"השתתף במגוון פעילויות מורכבות"

הותיר אישה ושני ילדים: הלוחם המוערך ביחידת העילית נהרג בתאונה

לוחם הימ"מ רס"ר ניקולאי ודובנקו ז"ל נהרג בתאונה בכביש 1, בעת שרכב על אופנוע והתנגש במשאית | משמר הגבול: "היה שותף במגוון פעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל" | מפקדיו: "היה לוחם אמיץ, מקצועי, שתמיד לוקח יוזמה וחותר למצוינות"

הותיר אישה ושני ילדים: הלוחם המוערך ביחידת העילית נהרג בתאונה
זירת התאונה צילום: צוות הצלה

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הבוקר (שלישי) בכביש 1, נהרג לוחם יחידת העילית של המשטרה רס"ר ניקולאי ודובנקו ז"ל. ודובנקו, ששירת בימ"מ, רכב הבוקר על אופנוע בכביש 1 סמוך למחלף מוצא, אך מסיבה שעדיין נחקרת התנגש במשאית. לכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. 

במשמר הגבול הודיעו כי הם מרכינים ראש לזכר לוחם הימ"מ. ניקולאי ז"ל, בן 34, עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות. במותו הותיר אחריו אישה, 2 ילדים בני חצי שנה ושש.


ניקולאי ודובנקו ז"ל

ודובנקו התגייס לפני כשנתיים וחצי ליחידת הימ"מ ולאחר שסיים את קורס הלוחמים האינטנסיבי השתבץ כלוחם ביחידה. ממשמר הגבול נמסר כי הוא היה שותף במגוון פעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל.

מפקדיו סיפרו הבוקר כי היה לוחם אמיץ, מקצועי, "שתמיד לוקח יוזמה וחותר למצוינות". הם הוסיפו כי הוא היה אחראי על מספר דברים בצוותו, "אהב את המקצוע והיה אהוב על כלל חבריו לצוות וליחידה. ניקולאי ז"ל היה מומחה בתחום הירי ולקח חלק בתחרויות ירי של היחידה".

אלי ארנטרוי מתנדב 'צוות הצלה' שהוזעק לתאונה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה מאוד, עם רוכב אופנוע כבן 34 שהתנגש במשאית. למרבה הצער עקב אופי הפציעות נקבע מותו ע"י צוות טיפול נמרץ של מד"א". נתנאל ג'רבי חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו סיוע בזירה לאשה כבת 40 שנפצעה באורח בינוני (חולצה מהרכב ע"י צוותי כיבוי) ולגבר ולאשה מהרכב הנוסף שנפצעו באורח קל".

ימ"מ תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד