כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עימות באופוזיציה

גפני החרים הדיון; בכיר תוקף "עוסק בג'ובים במקום להפיל את הממשלה"

יו"ר יהדות התורה גפני שמנהל מאבק מול חבריו לאופוזיציה על איוש חברים בוועדות הכנסת השונות, החרים היום במצעד מחאתי את ישיבת ראשי המפלגות באופוזיציה שהתכנסו בלשכת ראש האופוזיציה בכנסת, בה נטלו חלק, אריה דרעי, יריב לוין, בצלאל סמוטריץ' ויעקב ליצמן

גפני החרים הדיון; בכיר תוקף "עוסק בג'ובים במקום להפיל את הממשלה"
משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע דרישת יהדות התורה משאר סיעות האופוזיציה לאייש את ועדות הכנסת, ראשי מפלגות האופוזיציה נועדו לישיבה השבועית בהרכב חסר וברקע בכיר חרדי פותח במתקפה כנגד יו"ר יהדות התורה.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים' גפני דורש לקבל לידי נציג יהדות התורה את תפקיד סגן יו"ר כנסת. גפני נאבק על התפקיד מול הציונות הדתית שדורשת זאת לנציג סיעתם. דרישה נוספת של גפני היא לאייש את נציגי האופוזיציה בכל הוועדות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת משה גפני החרים בזעם את ישיבת ראשי המפלגות שהתכנסה בלשכת ראש האופוזיציה בכנסת, ישיבה בה נטלו חלק, אריה דרעי, יריב לוין, בצלאל סמוטריץ' ויעקב ליצמן.

אתמול (שני) פרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי בישיבת הסיעה השבועית הוחלט לפרסם הודעה בשם הסיעה ובה קריאה לליכוד ולשאר סיעות האופוזיציה למהר לאייש את תפקידי האופוזיציה, כדי להעצים את המאבק כנגד יוקר המחייה המתנהל בימים אלה.

בהודעה נכתב כי "איוש המקומות בכנסת ייתן לסיעות האופוזיציה אפשרות נוספת למאבקים הפוליטיים הדרושים בכל הנושאים, וזאת במיוחד לנוכח המאבק הציבורי בימים אלה נגד יוקר המחיה, עליות המחירים והמצב הכלכלי הפוגע בשכבות החלשות באוכלוסייה".

בעקבות כך, בכירים במפלגות האופוזיציה יצאו במתקפה חריפה נגד חבר הכנסת גפני: "התנהלותו של גפני היא פשוט בושה, כשהמדינה בוערת והכל נהרס זה מה שמטריד את יהדות התורה, כל היום רק כיבודים וכבוד". לדברי בכיר במפלגות החרדיות, "המשימה העיקרית כעת היא להפיל את הממשלה וללכת לבחירות ולא להתעסק בג׳ובים ותפקידים".

משה גפני ועדות הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד