כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קורע את הדו"ח לגזרים

"אתה רע, נאצי": המעצר בביתר עילית גרסת המשטרה | צפו

תיעוד מצלמות הגוף של השוטר מציג זווית נוספת ממעצר הנהג הבוקר בביתר עילית - שעורר סערה | המשטרה: "בעת רישום הדו"ח החל הנהג להשתלח בשוטר בהתבטאויות פסולות ומכוערות כשהוא מכנה אותו מספר פעמים 'נאצי'. מגנים בכל תוקף התנהגות זו שכל מטרתה ביזוי שוטר המבצע את תפקידו"

"אתה רע, נאצי": המעצר בביתר עילית גרסת המשטרה | צפו
קורע את הדו"ח צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פרסמה תיעוד ממצלמת הגוף של השוטר מהתקרית הבוקר בעיר ביתר עילית, במהלכה נעצר נהג תושב העיר לאחר עימות מילולי עם שוטר. בתיעוד ממצלמת הגוף נראה הנהג צועק לעבר השוטר קריאות גנאי ואף קורא לו "נאצי" ובהמשך אף קורע לגזרים את הדו"ח שקיבל.

מוקדם יותר אמר גורם במשטרה כי הנהג תקף את השוטר, אולם התיעודים מוכיחים אחרת. הנהג שוחרר בשעות האחרונות מתחנת המשטרה. תיעוד מעצרו פורסם היום ברשתות החברתיות ועורר סערה. "לא נגעתי בשוטר, הוא משקר", אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', זאת לאחר שהגורם במשטרה אמר כי תיעוד מצלמת הגוף ישפוך אור על האירוע.

לאחר ששוחרר בתום חקירה קצרה בתחנת המשטרה, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי היה במהלך נסיעה עם "טרמפיסט" שלקח, למרות שלדבריו היה צריך להגיע לצד השני של העיר. כפי שדווח מוקדם יותר. הנהג החרדי נעצר הבוקר על רקע דין ודברים שהתפתחו בינו לבין שוטר, לאחר שדיבר לכאורה בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה. "הוא מתנהג אליי באכזריות כי צעקתי בקול", נשמע הנהג זועק לעבר אזרחים.

הנהג החרדי שנעצר: "לא נגעתי בשוטר, אמרתי דברים שלא היו במקום"

נהג חרדי נעצר ע"י שוטר: "מתנהג אליי באכזריות" | תיעוד

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נציין כי מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את האירוע מתחילתו. במהלך פעילות אכיפה שגרתית בעיר ביתר עילית, זיהה שוטר נהג רכב מתעסק במכשיר הנייד שברשותו בזמן נהיגה וכרז לו לעצור בצד הדרך באופן בטוח".

"בעת רישום הדו"ח החל הנהג להשתלח בשוטר בהתבטאויות פסולות ומכוערות כשהוא מכנה אותו מספר פעמים "נאצי" לצד אמירות פוגעניות נוספות. אנו מגנים בכל תוקף התנהגות זו שכל מטרתה ביזוי שוטר המבצע את תפקידו", הוסיפו במשטרה.

ביתר עילית מעצר אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד