כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הסיכון בנסיעת בנט

העיתונאי מזהיר: "פוטין בעניין של לחסל את זלנסקי"

הפרשן המדיני של אתר "וואלה" אומר כי להערכתו נשיא רוסיה לא מתכוון ללכת כרגע למשא בנוגע לפלישה הרוסית לאוקראינה, אלא לחסל את מנהיגה של אוקראינה. הוא סיפר על הנסיעה של בנט לקרמלין: "אם הוא לא יצליח לקדם הפסקת אש - עלולה להיות לזה השפעה שלילית על מעמדה של ישראל"

העיתונאי מזהיר: "פוטין בעניין של לחסל את זלנסקי"
ולדימיר פוטין/ולודימיר זלנסקי צילום: הדס פרוש/שלומי כהן, פלאש 90

ברק רביד, עיתונאי "וואלה", מתייחס לטיסה החשאית של ראש הממשלה בנט לרוסיה, ואומר כי לדעתו פוטין לא מעוניין להיכנס למשא ומתן אלא לחסל את מנהיגה של אוקראינה.

‏"דעתי האישית היא שפוטין בשלב זה לא בעניין של משא ומתן, הוא בעניין של לחסל את זלנסקי. לכן אני חושב שיש בנסיעת בנט סיכון, אבל אני לא אומר שבנט עשה מעשה שלא ייעשה. לנפתלי בנט באופן אישי אין מה להפסיד באירוע הזה, זה נטו רווח", הוא אמר ל'גלי ישראל'.

"בנט יזם את הנסיעה. להגיד שהפגישה הייתה באישור ארה"ב - לא מדויק, בנט שוחח עם היועץ לביטחון לאומי ולפי המקורות שלי הוא הציג את הנסיעה כדבר מוגמר, הוא רק עדכן אותם. הם לא אמרו שהם נגד אבל הם גם לא נתנו את ברכתם, הם אפילו הביעו ספקנות".

לדבריו, "‏יש פה הימור ענק. אם בנט יצליח לקדם הפסקת אש או אפילו להביא מו״מ רציני בין אוקראינה לרוסיה - זה הישג אדיר. אם לא - עלולה להיות לזה השפעה שלילית על מעמדה של ישראל בעיקר מצד ארה"ב".

ברק רביד ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד