כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ישנה ברחובות

האם נעלמה לשנתיים וחצי ונזכרה לפתע מי היא

תושבת באקה אל-גרבייה נעלמה בשנת 2019 בפריז, ומאז משפחתה ניסתה לאתר אותה. הלילה באופן מפתיע היא התקשרה לביתה לאחר שלבנונית הבינה שהיא נעדרת ויצרה קשר עם הרשויות. הבת: "היא חיה ככה בכל מיני מקומות, ולצערנו גם ברחוב"

האם נעלמה לשנתיים וחצי ונזכרה לפתע מי היא
שלג בפריז צילום: מרדכי לובעצקי

לוטפיה זבאד, בת 52, תושבת באקה אל-גרבייה, נחשבת כנעדרת כבר שנתיים וחצי, לאחר שנראתה לאחרונה בשכונה בפריז שבצרפת. הלילה (בין שני לשלישי) היא יצרה קשר לראשונה עם משפחתה.

זבאד נראתה לאחרונה ב-8 באוקטובר 2019 בשדרת שאנז אליזה בפריז, ומאז נעלמו עקבותיה. המשפחה ניסתה לאתר אותה אך לשווא. אלא שאמש אזרחית לבנונית שסייעה לה הבינה שמדובר באישה שנעדרת, דיווחה לרשויות ולקחה אותה לתחנת המשטרה.

מיד לאחר מכן היא התקשרה לראשונה לביתה, יסמין, לאחר שאנשי מגנוס, חברת האיתור והחילוץ הבינלאומית, לבת והודיעו לה כי נוצר קשר עם אימה. "אין לתאר את ההתרגשות", סיפרה הבת יסמין לוואלה!, "כאילו הגעתי לירח, אישה לבנונית הייתה על הקו ואמרה לי שהיא נמצאת איתה ברובע ה-12 של פריז, ושבשבת היא נזכרה מי היא".

"ככל שאנחנו יודעים היא חיה ככה בכל מיני מקומות, ולצערנו גם ברחוב, אבל בגלל המצב הבריאותי שלה היא לא ידעה להגיד לאנשים מי היא והם לא היו יכולים לעזור לה להגיע אלינו"

שכחה צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד