כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חשש מהפצת מחלות

קריאה להשמידם: חיידקים מסוכנים ישוחררו באוקראינה?

ארגון הבריאות העולמי המליץ לאוקראינה להשמיד חיידקים בעלי איומים גבוהים השוכנים במעבדות לבריאות הציבור במדינה, כדי למנוע דליפה שלהם והפצת מחלות. מומחי אבטחה מזהירים: תנועת החיילים של רוסיה לתוך אוקראינה והפצצת הערים שלה - מעלה את הסיכון של החיידקים לצאת

קריאה להשמידם: חיידקים מסוכנים ישוחררו באוקראינה?
אילוסטרציה צילום: pixabay

ארגון הבריאות העולמי המליץ ​​לאוקראינה להשמיד פתוגנים בעלי איומים גבוהים השוכנים במעבדות לבריאות הציבור במדינה כדי למנוע דליפה. כך דווח ב"רויטרס".

הארגון המליץ למשרד הבריאות האוקראיני להשמיד את החיידקים המסוכנים, מחשש שהם יודלפו ויפיצו מחלות. הסיבה לכך היא חשש של מומחי אבטחה ביולוגית מכך שתנועת החיילים של רוסיה לתוך אוקראינה והפצצת הערים שלה מעלים את הסיכון לבריחה של החיידקים גורמי מחלות.

"כחלק מהעבודה הזו, ארגון הבריאות העולמי המליץ ​​בחום למשרד הבריאות באוקראינה ולגופים אחראיים אחרים להשמיד פתוגנים בעלי איומים גבוהים כדי למנוע דליפות פוטנציאליות", אמר ארגון הבריאות העולמי.

ארגון הבריאות העולמי לא אמר מתי הוא נתן את ההמלצה וגם לא סיפק פרטים לגבי סוגי החיידקים או הרעלים שנמצאים במעבדות של אוקראינה. הסוכנות גם לא ענתה לשאלות סוכנות הידיעות רויטרס האם בוצעו המלצותיה.

חיידקים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד