י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אימה בעיר החרדית

ויכוח על שיפוץ הבית: ניסה לחשמל את אשתו בכבלים ולגרום למותה

המשטרה עצרה הבוקר תושב העיר ביתר עילית, לאחר שלפי החשד ניסה לחשמל את אשתו בעזרת כבלי הנעה של רכב ואף לחנוק אותה, בעת שנמה את שנתה | בית המשפט האריך את מעצרו | עורך דינו: "הרקע לריב - ירושה שקיבל. גם דברים לא פשוטים צריך לקחת בפרופורציות"

מעצר חרדי, ארכיון
מעצר חרדי, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושב ביתר עילית בשנות החמישים לחייו נעצר הבוקר (ראשון) ע"י המשטרה, בחשד שניסה לגרום למותה של אשתו. לפי החשד כנגד הבעל, לפנות בוקר ניסה לחשמל את אשתו בעזרת כבלי הנעה של רכב ואף לחנוק אותה, בעת שנמה את שנתה. הוא חשוד בנוסף באלימות קשה כלפי ילדיו.

מחומר החקירה שנאסף בידי המשטרה עולה כי בין בני הזוג התפתח ויכוח מתמשך בימים האחרונים בנוגע לשיפוץ הבית. בשעות הבוקר המוקדמות, לקח הבעל כבל הנעה לרכב בעזרתו ניסה לחשמל את אשתו בעודה ישנה.

הדבר לא צלח והאישה אשר הרגישה את הכבלים על צווארה, התעוררה, הצליחה להשתחרר ולהזעיק בעזרת בתה את כוחות המשטרה. מהמשטרה נמסר כי החקירה בנושא נמשכת.

בית המשפט האריך את מעצרו של הבעל בחמישה ימים. "מדובר באירוע חמור ומזעזע של אלימות של החשוד כנגד בת הזוג שלו", אמר נציג המשטרה בפתח הדיון. לפי המשטרה, החשוד ניסה לחשמל את רעייתו באמצעות כבלי הנעה של רכב שחוברו בצורה מאולתרת לשקע הקיר בבית. "כמו כן, הוא ניסה לחנוק את בת הזוג במהלך ניסיונות החישמול". הוא הוסיף כי מהחקירה עולות ראיות לאלימות של הבעל גם כנגד ילדיו.

פרקליטו של החשוד טען במהלך הדיון כי הרקע לריב שפרץ בין השניים היא ירושה שהבעל קיבל. "אשתו רצתה להוציא חלק ניכר מהכסף לשיפוצים בבית שהוא לא היה מעוניין בהם", אמר עורך הדין. לדבריו, "קרה דבר שממש לא היה צריך לקרות. אני לא חושב שזו עבירה של ניסיון רצח. גם דברים לא פשוטים צריך לקחת בפרופורציות".

 

 

ניסיון רצח ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד