י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המינויים במועצות

אריה דרעי רומז לעבירות פליליות: "עלינו היו מקימים צוות חקירה"

יו"ר ש"ס דרעי שבר שתיקה ארוכה בכנס פעילים של ש"ס באלעד לקראת הבחירות ברשויות המקומיות בשנה הבאה ותקף את הממשלה; "הם מענים אותנו ומנסים לשבור אותנו" | על טיסת בנט בשבת אמר: "מציגים ראש הממשלה הדתי שהפך את השבת למרמס" | כל הפרטים

אריה דרעי רומז לעבירות פליליות: "עלינו היו מקימים צוות חקירה"
כנס ש"ס באלעד צילום: באדיבות המצלם

בכנס נציגים שכינס הערב (ראשון) יו"ר ש"ס אריה דרעי בעיר אלעד, הוא שבר שתיקה של כמה שבועות, ותקף את הממשלה ואת בכיריה בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט, כשהוא טוען כי בנו סטיגמה לחרדים שזה ציבור שאין לו אידיאולוגיה ואין לו עמוד שדרה וכי אותנו מעניין רק כסף.

"הם לא מבינים איך קמה ממשלה והחרדים לא רוצים להצטרף, זה נגד הסטיגמה אז הם מענים אותנו ומנסים לשבור אותנו", אמר דרעי בדבריו הממושכים בכנס באלעד, כשלטענתו, "הציבור של הציונות הדתית נהנים מהממשלה יותר ממשלות אחרות. הליכוד גם לא נפגעים, היחידים שנפגעים בכל הנושאים זה החרדים. המגמה היא לעשות להם כמה שיותר רע, אולי נשבור את הגוש הזה ונפורר אותו".

על טיסת ראש הממשלה נפתלי בנט למוסקבה בשבת בשבוע שעבר, אמר דרעי, "ההישג היחיד שהם מציגים, ראש ממשלה דתי ראשון בישראל, עם כיפה על הראש. אפשר להתווכח על הגודל של הכיפה, אבל תראו על מה אנחנו מדברים, על המינימום של המינימום".

"שבת שעברה הבנתי שזה לא פיקוח נפש, רחוק מפיקוח נפש", תקף דרעי, שתהה "אם סיכמת (בנט א.ק.) עם פוטין ברביעי שאתה מגיע למה חיכית עד שבת בבוקר?, ואם חיכית עד שבת בבוקר למה לא נסעת במוצאי שבת?", תהה והוסיף כי רק בשבת האחרונה לשכתו חיללה שבת כדי לתדרך עיתונאים. "ההישג שהם מציגים שראש הממשלה הדתי הפך את השבת למרמס, אין יותר שבת במדינת ישראל?!…".

בנאומו שנמשך יותר משעה, דרעי התייחס לפרסום אמש ב'בחדרי חרדים' על האישור הצפוי של הישוב החרדי החדש כסיף, "אותו שר דתי עם כיפה על הראש שנסע בשבת, זה לא שחסר להם איפה לגור יש בלי עין הרע. בונים להם בכל הארץ", תקף השר לשעבר את שר השיכון זאב אלקין.

"אחרי שלא נותנים לחרדים להיכנס לערים מעורבות, הנה סוף סוף היה מקום שהסכימו כולם. הגיע (אלקין) בחשאי וביטל את ההחלטה שהעבירו ושיווק לציבור הכלכלי. והנה הממשלה מקבלת החלטה לטובת החרדים עם 20,000 יחידות דיור", תקף דרעי והוסיף, "להיות שכן של מנסור עבאס. הם לקחו לנו את שפיר ואומרים לך לכסייפא".

בדבריו רמז דרעי לעבירות פליליות שמבוצעות במינויים של מפלגת 'ימינה' במשרד לשירותי דת ואומר: "אם היינו עושים חמישית ממה שעושה ימינה בשורת המינויים במועצות הדתית - היו מקימים עלינו יחידת צח"מ (צוות חקירה מיוחד) תוך שעות".

דרעי ביקש מהנציגים לפעול ואף שיגר איום לראשי העיר בישראל שחפצים בתמיכת ש"ס בקדנציה הבאה. לדברי דרעי, זה מוכח שאם ראשי עיר נלחמים מול המינויים של כהנא הם מנצחים אותו בסוף.

מוקדם יותר הערב דיווחנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי השר לשעבר דרעי הגיע הערב לעיר אלעד כדי להכריז על מועמדותו של יו"ר ש"ס באלעד, יהודה בוטבול לראשות העיר בבחירות שייערכו ב-2023.

 

חילול שבת נפתלי בנט כנס באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד