ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

לקראת פורים: השוטרים חגגו עם הנערים המיוחדים

שוטרי מש"ח מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים שימחו היום נערים עם צרכים מיוחדים במוסד "סוד שיח" בעיר | משפחה חסידית המתגוררת בשכונת הבוכרים בירושלים, פנתה אל השוטר הקהילתי מתחנת לב הבירה שסייע בפתרון תחפושת לפורים

לקראת פורים: השוטרים חגגו עם הנערים המיוחדים
חוגגים עם הנערים המיוחדים צילום: דוברות המשטרה

השוטרים הקהילתיים ממרכז שירות חרדי (מש"ח) תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, קיבלו הזמנה מיוחדת מנערי מוסד "סוד שיח" בעיר המטפל בנערים עם צרכים מיוחדים. אין זה המפגש הראשון בין הנערים לשוטרים ולאורך השנה מבקרים אותם לובשי המדים ועורכים עמם פעילויות שונות.

שוטרי המש"ח שהגיעו היום למקום, חגגו עם הנערים המיוחדים כמצוות חודש אדר וחג פורים. לבקשת אחד מהם, הוא הולבש במדי שוטר והאושר שעלה על פניו של הנער המיוחד, העיד יותר מכל על השמחה שפרצה לה ברחבת השמחה.

הבקשה של ילדי המשפחה החסידית

פנייה מרגשת של משפחה למש"ק מרכז השירות החרדי במחוז ירושלים, בבקשה כי ילדיה יתחפשו לשוטרים, הושלמה הבוקר עת שלושת ילדי המשפחה הפכו ל"שוטרים מן המניין" לכבוד פורים.

לאחר הבקשה המיוחדת, התייצב השוטר הקהילתי הבוקר בבית המשפחה כשבאמתחתו פריטי לבוש משטרתיים, תעודת שוטר וסמל המחוז, על מנת להגשים לילדים את חלומם וכולם התחפשו יחדיו.

לאחר ששלושה שוטרים חדשים הצטרפו לשורות כוחות המשטרה, ליום אחד, סיפרו בני המשפחה כי בכוונתם להישאר מחופשים כך לאורך כל היום, גם לקריאת המגילה בהמשך.

ניכר כי ההתרגשות של הילדים מהקשר עם השוטר הקהילתי והסיוע לו זכו ממנו, תרמו לכך שמשימת התחפושת השנה הפכה לשמחה יותר עבורם.

פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד