כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"המשק הישראלי פיתח יכולות"

בזמן הלווית הגר"ח קנייבסקי: ירידה בהוצאות האשראי

מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי מדווחת כי חלה ירידה של כ-4.46% בהוצאות שמבצע הישראלים באמצעות כרטיסי אשראי, ביחס לאותן שעות של יום ראשון בשבוע שעבר. במנהלת אומרים כי הסיבה לירידה המתונה היא כי המשק "פיתח יכולות של רכישות באונליין"

בזמן הלווית הגר"ח קנייבסקי: ירידה בהוצאות האשראי
כרטיס אשראי צילום: pixabay

ירידה בהוצאות שמבצע הישראלים באמצעות כרטיסי אשראי נרשמה בשעות הבוקר (ראשון), כנראה בעקבות הלוויתו של שר הגר"ח הרב קנייבסקי.

על פי הנתונים שמפרסמת חברת שב"א, מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, חלה הבוקר ירידה מתונה של כ-4.46% בין השעות 7:00 ל-12:00.

הסכום שהועבר בין אותן שעות עומד על 445.2 מיליון ש״ח, סכום שנמוך ב-20.7 מיליון ש״ח לעומת זה שנרשם ביום ראשון של השבוע שעבר.

הירידה היא כאמור בעקבות ההלווית שר התורה, שגרמה למאות אלפים להגיע להלוויה ולחילונים שבגוש דן לצמצם את הפעילות שלהם וחלקם אף לא הגיעו למקום עבודתם.

ירידת הוצאות כרטיסי האשראי נחשבת ליחסית מתונה, ובשב"א מייחסים לכך את העובדה שהציבור הישראלי התרגל לקנות יותר דרך הרשת.

"במהלך תקופת משבר הקורונה, המשק הישראלי פיתח יכולות של רכישות באונליין במגוון רחב של תחומים ולכן ההשפעה של אירועים מסוג הלוויה של הרב קנייבסקי או אירועים ביטחוניים כמעט ולא משפיעים על ההוצאות בכרטיסי אשראי כפי שאנו רואים במהלך שעות הבוקר", מסרו.
שב"א אשראי הוצאות הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד