ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
תיעוד נרחב

כל צירי התנועה נפתחו, המשטרה: "מודים על ההיענות"

בעוד רבים ממשתתפי מסע ההלוויה של הגר"ח קנייבסקי זצ"ל עדיין מתפזרים, במשטרה מסכמים את אחד האירועים הגדולים והמורכבים שידעה מדינת ישראל | במשטרה מבהירים כי לא נרשמו אירועים חריגים: "מודים לציבור הרחב על האזרחות הטובה וההיענות להנחיות" | כלל החסימות נפתחו

כל צירי התנועה נפתחו, המשטרה: "מודים על ההיענות"
כוחות המשטרה בהלווית הגר"ח צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה הערב (ראשון) כי סיימה את פעילותה במסע הלווית הגאון רבי חיים קניבסקי זצ"ל, שהתנהלה במתכונת מיוחדת. במקביל, כל צירי התנועה שנסגרו בעקבות הלווית הענק נפתחו לתנועה. "משטרת ישראל שולחת את תנחומיה לבני משפחתו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי ולקהל חסידיו", נמסר מהמשטרה.

במשטרה מציינים כי מסע הלוויה הסתיים ללא אירועים חריגים, זאת לאחר תכנון והכנות קפדניות של משטרת ישראל. היערכות המשטרה הייתה על פי פקודה מוכנה וההכנות למסע הלוויה החלו כבר ביום שישי וכללו הערכות מצב, תיאומים והזרמת מידע מקדים לציבור בדבר שינויי תנועה וחסימות צפויות.

במהלך המבצע לקחו חלק אלפי שוטרים, מערך תנועה, חבלה, מבצעים ויחידות מיוחדות. אלפי שוטרים שהכילו במקצועיות, בתבונה וברגישות את רבבות האנשים ואת מסע ההלוויה המורכב.

כ-3,000 שוטרים, מתנדבים, ולוחמי מג"ב פעלו לאורך כל היום בעיר בני ברק ובצירים המובילים לעיר על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה, הכול בכדי להבטיח את קיומו התקין של מסע הלוויה באופן מכבד ובטוח.

"משטרת ישראל מודה לציבור הרחב על האזרחות הטובה וההיענות להנחיות המשטרה והימנעות מלפקוק את כבישי גוש דן", נאמר בהודעת הארגון. במשטרה עדכנה כי היא תמשיך ותלווה את הרבבות שעוד עתידים לפקוד את המתחם במהלך השבעה.

המשתתפים הרבים במסע ההלוויה עדיין מתפזרים ובמשטרה קוראים לציבור להימנע מלהגיע לאזור בית העלמין, עד לסיום העומסים במקום ופתיחת כלל הצירים לתנועה.

 

 

 

הרב חיים קנייבסקי הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד