כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חוסר הגינות בתקשורת

העיתונאי בביקורת על חבריו: "בגלל שזה בנט לא מסקרים"

איש התקשורת חיים אתגר יוצא נגד חבריו למקצוע שלא מסקרים את השיפוצים המבוצעים בביתו הפרטי של ראש הממשלה בנט ברעננה, שמתמהמה מלעבור למעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים | לדבריו, אם זה היה נתניהו "היו טוחנים ונכנסים לעניין. אבל בגלל שזה בנט, ראש הממשלה בנט, לא מסקרים את זה כמעט"

העיתונאי בביקורת על חבריו: "בגלל שזה בנט לא מסקרים"
חיים אתגר צילום: מתוך האינסטגרם שלו

חשיפתה של העיתונאית איילה חסון ב'חדשות 13' את עלויות השיפוצים והאבטחה בביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט ברחוב ציפמן ברעננה, לא זכתה להד תקשורתי גדול מספיק, ולא בגלל פטירתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שלקחה את הפוקוס והיתה בראש הכותרות.

עיתונאים רבים יודעים על השיפוצים המתנהלים בבית ראש הממשלה אך מעדיפים להשתיק זאת, יש שיאמרו הפכו לשופרות של הממשלה הנוכחית כדי שחלילה לא תזדעזע חלילה ותתפרק, מי ששם לכך לב הוא איש תקשורת הגון אחד, לפחות כמו איילה חסון שלא חוששת ולא מתרגשת מהביקורת שהיא סופגת מחבריה למקצוע. 

מדובר באיש התקשורת חיים אתגר, מגיש תכניות 'המתחזים' ו'יצאת צדיק' ב'ערוץ 12' שפרסם ביממה האחרונה סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, שבו תקף את חבריו לתקשורת שמשתיקים את העובדה הזו ולא מדווחים על העוול הזועק לשמים: "אני רוצה לדבר אתכם רגע על התקשורת שאני חלק ממנה, אבל אני מסתכל על הדברים מהצד, קצת אחרת", פתח אתגר את דבריו.

"איילה חסון מפרסמת שהשיפוץ בבית הפרטי של בנט עולה עשרות מיליוני שקלים כי הוא לא נכנס עם משפחתו לבית בבלפור, בירושלים. אני לא רוצה להיכנס לזה אם זה שיפוץ מוצדק או לא מוצדק, אבל אם אירוע כזה היה מוזכר בזמן שנתניהו היה ראש ממשלה, היו מסקרים את זה ללא הפסקה", קבע חיים אתגר.

עוד בנושא:

לדבריו, לו נתניהו עדיין היה ראש ממשלה והיה מבצע שיפוצים בסכומים שכאלה "היו טוחנים ונכנסים לעניין, כי יש פה שאלה, האם זה ראוי, האם זה לא סתם בזבוז. אולי כן, אולי לא. אבל בגלל שזה בנט, ראש הממשלה בנט, לא מסקרים את זה כמעט. זה סיפור חשוב, מעניין, ראוי, לא מסוקר. כי אצלנו, זה חברים ועמדות, האמת? זה עניין יחסי". כך אתגר שזכה לחיזוקים מעוקבים רבים שהצדיקו את דבריו.

חיים אתגר איילה חסון נפתלי בנט מעון ראש הממשלה עבודות שיפוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד