כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מטריף לשכנים שלו את החיים"

הדובר של בנט איים על העיתונאית: "פרצנו בבכי"

מעל לחצי שנה מאז הושבע כראש ממשלה, ונפתלי בנט עדיין לא מתגורר במעון בבלפור בעקבות שיפוץ והופך למעשה את ביתו ברעננה למעון ראש הממשלה, מה שהופך את חיי שכניו לבלתי נסבלים. בסופ"ש האחרון דיווחה העיתונאית אילה חסון על העלויות הגבוהות, והבוקר היא אומרת: "זה דבר שעבר לנו מתחת לרדאר, לא הודיעו, לא אמרו ולא שיתפו"

הדובר של בנט איים על העיתונאית: "פרצנו בבכי"
ראה"מ בנט בנתב"ג צילום: Hadas Parush/POOL

בסופ"ש חשפה העיתונאית איילת חסון ב'חדשות 13' את העלויות האסטרונומיות שמושקעות בביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט, למרות שבעוד חודשים ספורים ייפרד מהתפקיד, בעוד שיפוץ מעון ראש הממשלה הרשמי בירושלים לא מתקדם.

לפי התחקיר, עשרות מיליוני שקלים מושקעים בשיפוץ ביתו הפרטי של ראש הממשלה ברחוב ציפמן ברעננה, אשר כוללים הקמת תשתיות אבטחה מתאימות, גדרות, מצלמות ודיור עבור המאבטחים. כל זאת תוך הפרעת שגרת חייהם של השכנים שביום בהיר שכנם הפך לראש ממשלה. 

היום (ראשון) התראיינה חסון ל-103FM והגיבה לתחקיר: "כמה חודשים שולחים לי שכניו של בנט מרעננה את מה שעובר עליהם מדי יום בגלל שיפוצים שעושים בביתו. באתי וראיתי מקרוב, אז הכותרת של כל האירוע לפני הכל היא העובדה שבית נפתלי בנט ברעננה הפך באופן רשמי למעון של ראש ממשלת ישראל".

"זה דבר שעבר לנו מתחת לרדאר, לא הודיעו, לא אמרו ולא שיתפו". חסון הוסיפה ודיווחה: "רעייתו לא מוכנה לעבור לירושלים, אין בעיה, אני מכבדת את זה, אבל שיתכבד ויגור במעון שרד בירושלים, או בבלפור עד שיתחילו השיפוצים. מי שמטריף לשכנים שלו את החיים - זה בנט".

עוד בנושא:

מאוחר יותר הוסיפה איילה חסון בציוץ ברשת החברתית טוויטר וחשפה כי דובר ראש הממשלה הודיע למערכת שלה לפני התחקיר כי יוטלו על המערכת מעין "סנקציות", אם התחקיר יתפרסם.

"ביום שישי בערב, מתן סידי הדובר של בנט שלח לנו בווטסאפ איום שהוא יתן סיפורים בלעדיים רק למתחרים שלנו ויחרים אותנו מתדרוכים של לשכת רוה"מ. פרצנו בבכי". כתבה בציניות והוסיפה: "עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד, ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם, העיקר לאכול ולהאכיל מהשלטון". כך חסון.

 

אילה חסון בית ראש הממשלה בלפור נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד