כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי הלווית הגר"ח

חבר המועצת נועד עם השוטרים: "שלא תצא תקלה"

עשרות השוטרים שאבטחו את מיטתו של מרן שר התורה במהלך מסע ההלוויה נפגשו היום עם גיסו, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, שהודה להם נרגשות | במהלך המפגש סיפר הרב על גדלותו, תורתו וקדושתו של מרן זצ"ל

חבר המועצת נועד עם השוטרים: "שלא תצא תקלה"
הרב זילברשטיין עם השוטרים צילום: ישי ירושלמי

מפגש מרגש נערך היום (שלישי) בין עשרות השוטרים שאבטחו מיטתו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, במהלך מסע ההלוויה שנערכה ביום ראשון האחרון בעיר בני ברק, לבין גיסו של הגר"ח, הגאון רבי יצחק זילברשטיין – חבר מועצת גדולי התורה.

המפגש המיוחד נערך בבית מדרשו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין. מי שתיווך ויזם את הפגישה היה הרב ארז סבג רב מג"ב מרכז. במהלך המפגש סיפר הגר"י זילברשטיין לעשרות השוטרים על גדלותו, תורתו וקדושתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי ועל הזכות הגדולה שנפלה בחלקם לאבטח את רכב מיטתו במהלך מסע הלווית הענק.

במפגש המרגש הודה הרב זילברשטיין לשוטרים אשר משקיעים מכוחותיהם למען שמירה על הציבור במהלך היום יום ועל הסדר המופתי שהם דאגו שיישמר במהלך ההלוויה, דבר שהגדיל עד למאוד את כבוד התורה שהגיע למרן שר התורה זיע"א בדרכו האחרונה.

רב המשטרה הרב רמי רחמים ברכיהו שהשתתף אף הוא במפגש המרגש שוחח דקות ארוכות עם הגאון רבי יצחק זילברשטיין על חובתם של השוטרים לשמור על הסדר ועל הממשק בינם לבין המגזר החרדי.

בסיום המפגש אמר הגאון רבי יצחק זילברשטיין לשוטרים: "תתפללו לפני הקדוש ברוך הוא שלא תצא תקלה תחת ידכם ובעזרת השם תזכו לסייעתא דשמיא מופלגת".

השוטרים יצאו מן המפגש מחוזקים ומרוגשים לאחר שהם זכו לדאוג על הסדר בהלוויית מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל ואף זכו להיות מאלה שליוו את מיטתו בדרכו האחרונה למנוחת עולמים בבית החיים "שומרי שבת" בעיר בני ברק בסמוך לקברה של רעייתו הרבנית הצדקנית מרת בת שבע אסתר ע"ה.

הגר''י זילברשטיין יצחק זילברשטיין הגר"ח קנייבסקי הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד