כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"הפיגועים ילכו ויתגברו"

אחרי הפיגוע: הדרישה של פורום 'בוחרים בחיים'

בתגובה לפיגוע הקשה הערב בחדרה, פורום משפחות השכולות 'בוחרים בחיים' קוראים לממשלה לפעול באופן מוגבר בקרב ערביי ישראל ולפעול לביטול כל ההטבות שתוכננו לרשות הפלסטינית: "הכוונה של הממשלה לתת הטבות לפלסטינים על אף האלימות האיסלמית הצפויה בחודש הרמדאן היא איוולת והיא מסכנת את חיי כולנו"

אחרי הפיגוע: הדרישה של פורום 'בוחרים בחיים'
זירת הפיגוע בחדרה צילום: גילי יערי, פלאש 90

הפיגוע בחדרה, שמצטרף לגל הפיגועים האחרונים בחודש האחרון, מעלה תהייה לגבי ההטבות שמגיעות לרשות הפלסטינית.

פורום משפחות השכולות ונפגעי הטרור, 'בוחרים בחיים', קוראים לבטל את ההטבות. "הכוונה של הממשלה לתת הטבות לפלסטינים על אף האלימות האיסלמית הצפויה בחודש הרמדאן היא איוולת והיא מסכנת את חיי כולנו, שכן הפיגועים ילכו ויתגברו".

"בשבועות האחרונים נוכחנו לראות שכוחות הביטחון מתקשים להתמודד אפילו עם מפגעים מתוך ערביי ישראל ואנו מבינים שמישהו כאן איבד את הצפון".

עוד הם אומרים, "אנו דורשים מהממשלה להודיע עוד היום על פעילות מוגברת בקרב ערביי ישראל ולפעול לביטול כל ההטבות שתוכננו לרשות הפלסטינית לתקופת הרמדאן ביניהם הכנסת משפחות אסירים ביטחוניים לביקורים ללא הגבלה, הכנסת פלסטינים לתפילות בהר הבית והגדלת אישורי העבודה הם בקרב ערביי יו״ש הן בקרב ערביי עזה".

"בנוסף אנו דורשים מהממשלה לישם את חבילת ההרתעה שלנו נגד הטרור אותה הם מכירים היטב באופן מידי. בכדי למנוע רצח יהודים נוספים".

 

הפיגוע בחדרה משפחות שכולות פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד