י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סייע למאות חרדים

דובאי: הרב החסידי קיבל פרס על הצלחתו בתחום הנדל"ן

הרב יהושע גטר, השתתף בימים האחרונים בכנס תעשייה בעל שם עולמי, שנערך השנה בדובאי בין התאריכים 20-22 במרץ. שם קיבל הרב גטר את פרס המנהיגות המצטיינת כהוקרה על תרומתו לתחום הנדל"ן

דובאי: הרב החסידי קיבל פרס על הצלחתו בתחום הנדל"ן
הפרס בדובאי צילום: באדיבות המצלם

הרב יהושע גטר, מומחה נדל"ן ירושלמי, העוסק בימים רגילים בנכסי נדל"ן בישראל, השתתף בכנס נדל"ן יוקרתי בדובאי - איחוד האמירויות.

הרב יהושע גטר, חסיד באיאן משכונת רוממה בירושלים, למד בדובאי על החידושים האחרונים בתחום והתחבר עם מובילי התעשייה - ואף קיבל פרס בולט על התרומה יוצאת הדופן שתרם לענף הנדל"ן ב-17 השנים האחרונות.

בתור ותיק בתעשייה שסייע למאות תושבי חוץ ברכישת נכסים בישראל, מר גטר עשה זאת למשימה אישית להגביר את השקיפות וההבנה לתושבי חוץ בתחום הנדל"ן. מאז ומעולם היה בעל חזון, הוא חיפש זמן רב לסייע לרוכשי הנכסים תושבי חוץ, מתוך אמונה שידע הוא חיוני לסגירת עסקאות נדל"ן מוצלחות. 

פרס המנהיגות המצטיינת שקיבל בדובאי מכיר במאמציו ומודה בעבודתו היוצאת הדופן של הרב גטר לשיתוף ידע ולתת סיוע ללקוחותיו, בכל הקשור לנדל"ן.

הוא היה נציג הנדל"ן הישראלי היחיד מישראל שנכח באירוע, שמשך מאות משתתפים מרחבי העולם. הרב גטר השיג כעת הכרה בינלאומית על מאמציו.

ירושלים היא אולי אחת הערים העתיקות בעולם, אבל שוק הנדל"ן שלה הוא אחד החמים - והרב גטר מתכוון להישאר מעודכן בטרנדים ברחבי העולם. עם תחומי הנדל"ן והבנייה מתפתחים, קבוצת גטר נמצאת בראש. ואם יש עוד מנהיגים, מייסדים ויזמים בתחום, הרב גטר ישמח לפגוש אותם לטובת הרוכשים המעוניינים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן ישראלי.

 

 

 

דובאי נדלן חסיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד