כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגוי של בני ברק

עבד אל רחמן תאופיק : "מחבל נבלה חיסל צדיקים"

תושב אבו גוש, עבד אל רחמן תאופיק, המתפקד כגוי של שבת בבני ברק, ונהג אמבולנס 5 שנים בבני ברק, דמות מוכרת מאד בזכות טוב ליבו, ומי שאף זכה בעבר להיכנס לבית הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, מבכה את רציחתם של תושבי העיר "הצדיקים"  

עבד אל רחמן תאופיק : "מחבל נבלה חיסל צדיקים"
תאופיק מתנדב מאבו גוש צילום: באדיבות המצלם

עבד אל רחמן תאופיק, נהג אמבולנס במד"א ומתנדב בארגון הצלה גוש דן, ומי שמתפקד כ'גוי של שבת' בעיר בני ברק, ידוע כאיש אהוב לסביבתו עם רצון לעזור ולסייע לכל אדם, בעבר אף זכה להיכנס לבית הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

הבוקר פרסם תאופיק פוסט מרגש לאחר הטבח הנורא אתמול בבני ברק, בו נרצחו חמישה אנשים, שני תושבי העיר, שני עובדים זרים, ושוטר שנפטר מפצעיו לאחר שהמחבל ירה לעברו.

תאופיק אצל הגר"ח קנייבסקי זצ"ל

"אני עבד אל רחמן תאופיק מתגורר באבו גוש, בשמי ושם כל התושבים אצלנו מאבו גוש וכל אזרח נאמן במדינה, מגנים מאוד כל פיגוע או מעשה חבלני כל שהוא. אנו שולחים את תנחומינו לנרצחים בפיגועים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים, אתמול בשעות אחר הצהריים התחלתי משמרת במד"א לוד, כנהג אמבולנס מתנדב, ושמעתי על מחבל ארור, נבלה, שנכנס לבני ברק והתחיל לחסל אנשים חפים מפשע, אנשים צדיקים שמתפללים בבית כנסת".

עוד כתב: "הם אנשים שמתפללים לקדוש ברוך הוא, אני כל שבת נמצא איתם בתור נהג אמבולנס, בארגון הצלה שמחבקים אותי באהבה ויחס מעולה. אנשים מיוחדים שהמטרה היחידה שלהם בעולם רק להתפלל לקדוש ברוך הוא, ואני גם מחזק את כל חברי הצלה שהם כמו משפחה שלי".

תאופיק מאבו גוש

"אני פונה לכל אחד ואחד ולכל אזרחי המדינה, שכולנו נתאחד נגד הטרור, ולא ניתן לטרור לנצח אותנו, החיים חייבים להמשיך הלאה, עוד כמה ימים מתחיל צום רמדאן, חודש של תפילות וסליחות ולא חודש של רצח אנשים".

"זה חילול השם, אסור לחשוב על זה אפילו, אבל יש חלק קטן שהופכים את הדת לפי הראש שלהם, עצוב מאוד, בושה וחרפה על האנשים הרעים שחושבים על מעשים רעים, ויוצאים לרצוח אנשים חפים מפשע, לכל תושבי ברק היקרים אני ממשיך לעזור לכם בשבתות ואתם תמשיכו לשמור שבת, כפי שרשום בהלכה, הקדוש ברוך הוא איתכם, אוהב אתכם".

תאופיק מאבו גוש מקבל תעודת הוקרה על פעילותו הרבה בתחום ההתנדבות

פיגוע בבני ברק הצלה גוש דן אבו גוש הרב חיים קנייבסקי מתנדב מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד