כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אנחנו לא אשמים"

אביו של המחבל מב"ב: "לא הייתי נותן לו לצאת"

אחמד חמארשה, אביו של המחבל דיאא' חמארשה מהכפר יעבד, שרצח חמישה ישראלים בפיגוע אמש בבני ברק, אומר לאחר הפיגוע לתקשורת הישראלית: "לא שמתי לב אצלו למשהו חריג ולא ראיתי סימנים מקדימים". הוא תוקף את המעצרים שהיו היום בבוקר

אביו של המחבל מב"ב: "לא הייתי נותן לו לצאת"
המחבל ורוכב האופניים צילום: צילום מסך

אחמד חמארשה, אביו של המחבל מהפיגוע בבני ברק, דיאא' חמארשה מהכפר יעבד, אומר היום (רביעי) בראיון לתקשורת הישראלית כי הוא לא מעכל ולא מאמין למה שקרה.

"לא שמתי לב אצלו למשהו חריג ולא ראיתי סימנים מקדימים, אם היה דבר כזה – לא הייתי נותן לו לצאת מהבית, לא הייתי נותן לו לצאת, בפירוש. אם הייתי יודע שהוא חושב בכיוון הזה (של פיגוע) – לא הייתי נותן לו, להפך. אף אחד לא רוצה שהבן שלו ימות. אנחנו אנשים שאוהבים את החיים, ורוצים שאנשים אחרים יחיו", הוא אומר ל"כאן 11".

עוד אמר האב כי ראה את בנו, שעובד עימו בכפר במסחר ומתגורר עימו בבית, בפעם האחרונה אתמול בצהריים. האב התייחס לעובדה שישב בכלא בעבר ואמר כי הדבר התרחש מזמן, כשהיה בן 17, וכי נעצר לא על מעשים שעשה על מה שהיה יכול לקרות, וכי מאז שיצא מהכלא הוא מחויב לעבודה שלו.

עוד אמר האב: "הצבא נכנס והראה לי את הסרטון, אנשים מראים לי סרטונים (של הפיגוע) ואני לא מאמין". הוא התייחס למעצרים שהתרחשו הבוקר והוסיף כי "אנחנו לא אשמים בסיפור הזה, מה שעושים עכשיו זה עונש קולקטיבי".

פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד