כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
פעולת הימ"מ בליל שבת

הלוחם שנפגע: "שמח שהירי היה עליי - ולא בישראל" • צפו

המפכ"ל קובי שבתאי ערך הערב ביקור בבית החולים רמב"ם, שם מאושפזים לוחמי הימ"מ שנפגעו במהלך חילופי האש בליל שבת סמוך לג'נין | הלוחם ב' שנפצע קל: "הרגשתי את המטחים, אני שמח שזה עליי ולא בישראל"

הלוחם שנפגע: "שמח שהירי היה עליי - ולא בישראל" • צפו
המפכ"ל מבקר את רס"מ ב' צילום: דוברות המשטרה

"הספקתי לראות שהם יורים לכיוון שלי, הרגשתי את המטחים". כך אמר הערב (מוצ"ש) לוחם הימ"מ, רס"מ ב', שנפצע באורח קל מירי במהלך חילופי האש סמוך לג'נין. בפעולה חוסלו שלושה מחבלים שעל פי הערכה היו בדרכם לבצע פיגוע גדול בשטח ישראל.

במהלך חילופי האש נפצעו שלושה לוחמים באורח קל וקצין נוסף, סגן ניצב ש' - באורח קשה.  המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי מלווה בראש אמ"ש, ניצב בועז גולדברג, הגיע הערב לביקור פצועי הימ"מ בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם קיבל סקירה מד"ר גידי ברגר, מנהל תורן, רמב"ם על מצבו של סנ"צ ש'.

סנ"צ ש', מפקד הפלגה, הוביל את הפעילות ונפצע באורח קשה וכעת הוא מורדם ומונשם.  בנוסף ביקר המפכ"ל את לוחם הימ"מ רס"מ ב' שנפצע באורח קל מירי בחלק גופו התחתון. "הספקתי לראות שהם יורים לכיוון שלי, הרגשתי את המטחים", אמר למפכ"ל.

"הוא ירה על הרכב שלנו. זה התפקיד, זה העבודה. אני שמח שזה עליי ולא בישראל כי חד משמעתית: אם הם עוברים אותנו הם עושים פיגוע בישראל. בשביל זה אנחנו פה", הוסיף. המפכ"ל השיב: "יישר כח. אנחנו נחסוך את כל מלל המיותר, ויאללה קדימה לחזור ליחידה. לוחמים לא עוצרים. תרגיש טוב".

המפכ"ל אף קיבל סקריה מלאה מנצ"מ נ', מפקד הימ"מ, על שארע הלילה פעילות לחיסול שלושת המחבלים שעשו דרכם לפיגוע ירי בתוך תחומי מדינת ישראל. לפני כן ביקר המפכ"ל בבית החולים הלל יפה בחדרה את פצועי מג"ב שנפצעו בפיגוע הקשה בחדרה.

ימ"מ חילופי אש סיכול פיגוע קובי שבתאי גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד