כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נמחץ למוות

צעיר יהודי חובש כיפה הותקף על ידי אנטישמים ונהרג

צעיר יהודי חובש כיפה מצרפת מת מפצעיו לאחר שנפגע מחשמלית לפני חודשיים. משפחתו טוענת כי מותו קשור לתקיפה שחווה על ידי כנופיית צעירים אנטישמיים

צעיר יהודי חובש כיפה הותקף על ידי אנטישמים ונהרג
ג'רמי כהן נרצח על ידי אנטישמיים צילום: באדיבות המצלם

ג'רמי כהן, צעיר יהודי מצרפת, נפגע בפברואר על ידי חשמלית בבוביני, עיירה בפרברים הצפון-מזרחיים של פריז. הוא נלקח לבית חולים במצב קשה ונפטר מפצעיו. בתיעוד שנחשף על ידי תושבת מקומית נראית התקיפה האכזרית שהוא עובר שגורמת לו להימלט ולהימחץ על-ידי החשמלית.

אביו ז'רלד, אחיו רפאל ונציגים נוספים של הקהילה היהודית, משפחתו של כהן חילקה פלאיירים ברחבי העיר, בבקשה מעדי ראייה להביא סרטונים על מותו של יקירם.

המשפחה מסרה לתקשורת: "מדוע השתיקה הזו מזכירה לנו את השקט שלאחר רצח שרה חלימי, שהתקיים גם כמה ימים לפני בחירות לנשיאות?" הבחירות לנשיאות צרפת יתקיימו ב-10 באפריל. המשפט של חלימי היה אחת השערוריות השיפוטיות והמשטרתיות הגדולות בתולדות צרפת.

אריק זמור, יהודי ומועמד לנשיאות צרפת, צייץ על המקרה, וכתב: "התמונות האלה מצמררות. מותו של עוד אחד מילדינו והשתיקה מחרישת האוזניים על העובדות מקוממים אותי. האם הוא מת כדי להימלט מהחלאות? האם הוא מת כי הוא היה יהודי? למה התיק הזה מושתק?

רצח צרפת אנטישמיות אריק זמור רכבת חשמלית שרה חלימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד