י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אין לו במה לשלם

רומן אברמוביץ' מתחנן להלוואות; חבריו מסרבים

האוליגרך הרוסי המקורב לפוטין ביקש מחבריו וממכריו שילוו לו כסף כדי לשלם לצוות שלו, בעקבות הסנקציות שמוטלות כלפיו בבריטניה ובארה"ב שכוללות הקפאת נכסיו. חלק מחבריו השיבו בשלילה וסיפקו תירוצים שונים

רומן אברמוביץ' מתחנן להלוואות; חבריו מסרבים
רומן אברמוביץ צילום: צילום מסך ערוץ Alux.con

רומן אברמוביץ', האוליגרך הרוסי-ישראלי שמקורב לנשיא רוסיה פוטין, מבקש נואשות הלוואות מחבריו החזקים כדי להמשיך לתחזק את הצוות שלו, אך חלק מחבריו מסרבים.

לפי הדיווח באתר "Page Six", אברמוביץ' פנה למכרים בהוליווד ובמקומות נוספים, וביקש הלוואה כספית אחרי שחשבונות הבנק שלו מוקפאים בארה"ב ובבריטניה, בעקבות המלחמה באוקראינה.

האוליגרך מבקש את הכסף בעיקר כדי להמשיך לתחזק את הצוות שלו, הכולל את השומרים על יאכטות היוקרה שלו. הסכום הנדרש כדי לתחזק את הצוות הוא 750 אלף דולר לשבוע.

הוא פנה למפיק והבמאי ההוליוודי ברט רטנר ולמשפחת רוטשילד, אך אלו סירבו לבקשתו, בטענות שאין להם מזומן נזיל, או כי לא ברור מהן ההשלכות לכך על פי המשפט הבינלאומי.

אברמוביץ' אמר שמעולם לא הלין את שכר הצוות שלו, וכעת כשנכסיו מוקפאים הוא לא יכול לשלם לאנשיו. כעת המבחן וההתמודדות הקשה של חייו האם יצליח לגייס את הכסף כדי להמשיך לממן את האנשים הסובבים אותו?.

רומן אברומוביץ הלוואות מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד