י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"טובחים בנו - ומקבלים הקלות"

ההורים השכולים חסמו את הדרך: "לא יכולנו לשבת בשקט"

הרצל ומירב חגאג, הוריה של סגן שיר הי"ד ופעילים בפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, חסמו במהלך היום את מחסום קלנדיה ממנו יוצאים המוני פלסטינים לישראל במחאה על ההקלות לפלסטינים בעוד גל הטרור נמשך

ההורים השכולים חסמו את הדרך: "לא יכולנו לשבת בשקט"
הרצל ומירב חגאג חוסמים את מחסום קלנדיה צילום: ללא

הרצל ומירב חגאג, הוריה של סגן שיר הי"ד, חסמו במהלך היום (שישי) את המחסום שמאפשר יציאה מסודרת לפלסטינים, במחאה על ההקלות שהממשלה מאפשרת.

ההורים השכולים הגיעו יחד עם קבוצת פעילים של פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות למחסום קלנדיה, ממנו יוצאים המוני פלסטינים לירושלים, וחסמו אותו.

הם מחאו על כך שהממשלה ומערכת הביטחון החליטו לבצע הקלות ולאפשר לפלסטינים להיכנס בהמוניהם לירושלים, בעוד גל הטרור בישראל נמשך.

"לאחר הפיגוע אתמול בתל אביב שבו נרצחו אזרחים ישראלים חפים מפשע, ובו בזמן בני גנץ ונפתלי בנט לא מבטלים את ההקלות ומכניסים עשרות אלפי ערבים תושבי יו"ש שכל אחד מהם יכול להיות מחבל פוטנציאלי, לא יכולתנו לשבת בשקט והחלטנו לחסום את המעבר", מסרו הרצל ומירב.

"הם נכנסים ללא בידוק שמי ובטחוני וללא ידיעה מתי הם יוצאים והיכן הם מסתובבים בארץ, כאשר מאפשרים להיכנס כך השאלה היא לא אם יהיה פיגוע אלה מתי ומי הקורבנות הבאים".

משפחות שכולות מחסום קלנדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד