כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מבחריין לדיזינגוף

העיתונאית שהתה סמוך למקום הפיגוע: "ראוי להערכה"

‏עיתונאית בחריינית, שהתה ביום חמישי לא הרחק מאזור הפיגוע בדיזנגוף. היא הגיעה לישראל לטיול ואמרה: "העם הישראלי ראוי להערכה. החזרה לשגרה מראה שישראל גדולה וחזקה"

העיתונאית שהתה סמוך למקום הפיגוע: "ראוי להערכה"
מתנדבי זק"א בזירה צילום: ישי ירושלמי

עהדיה אחמד, עיתונאית בחריינית ויושבת ראש אגודת העיתונאים לשעבר בארצה, שהתה ביום חמישי בערב לא הרחק מאזור הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב.

הבוקר פורסם ראיון איתה ב"כאן חדשות" עם העיתונאי רועי קייס, שם אמרה: "אף טרוריסט, קיצוני ורוצח לא יפחיד אותי. להיפך, אני פה. אפילו אחרי הפיגוע הייתי יכולה לחזור ישר לבחריין, אבל אני חשה בטוחה ואני בוודאות אבקר פה פעם נוספת".

"העם הישראלי הוא עם שראוי להערכה, קיבלתי פה אהבה וגם כבוד וגם אני רוחשת לכם אהבה. זה מראה שישראל הרבה יותר גדולה וחזקה מזה".

אחמד הוסיפה כי אסור לתת לטרוריסטים להלך עלינו אימים: "הקול שלנו יותר גדול ויותר חזק מהם. אנחנו רוצים שלום". על המחבלים שביצעו את פיגועי הטרור ועל משפחותיהם אמרה: "מי ששם לעצמו למטרה לפגוע באזרחים חפים מפשע הוא פחדן, קיצוני וטרוריסט".

"מי שההורים שלו מחלקים ממתקים כיוון שיש שלוש אימהות שאיבדו את הילדים שלהן, בנוסף לבן שלו שמת והוא חוגג את זה, מה אפשר לצפות ממנו שירגיש ביחס לשאר בני האדם? זה מצער, אבל האסלאם וערכיו נגד זה".

עיתונאית בחריין פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד