ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הקטל בדרכים

סמוך לצומת שילת: צעיר חרדי נהרג בתאונה, חברו נפצע קשה

בתאונה קשה שאירעה בצהריים בכביש 446, מצומת שילת לכיוון מודיעין עילית, נהרג צעיר חרדי שרכב על אופנוע | חברו שנפצע קשה פונה לבית החולים שיבא בתל השומר | חובש מד"א: "ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

סמוך לצומת שילת: צעיר חרדי נהרג בתאונה, חברו נפצע קשה
זירת התאונה צילום: דוברות מד"א

שני צעירים חרדים נפצעו קשות בתאונת דרכים ליד צומת שילת, סמוך לעיר החרדית מודיעין עילית. השניים, תושבי האזור, החליקו בעת שרכבו על אופנוע בכביש 446. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של אחד הרוכבים בשנות ה-20 לחייו, ופינו את חברו במצב קשה לבית החולים.

בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה. בעקבות התאונה, נחסם לתנועה כביש 446 מצומת שילת לצומת כפר רות בשני הכיוונים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי סלומון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות".

הזירה בכביש 446 - צילום: דוברות איחוד הצלה

"ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב", הוסיף סלומון.

אבי דבלינגר ראש סניף איחוד הצלה במודיעין מסר: "מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. ובסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף שפונה לבית החולים שיבא- תל השומר במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

תאונת דרכים מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד