י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"המרדף נמשך"

חילופי אש בג'נין: אחיו של המחבל נמלטו, רוכב אופנוע פתח באש - ונורה | תיעוד

כוח צה"ל ניסה לעצור בג'נין את אחיו המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב ביום חמישי | רוכב אופנוע שביצע ירי לעבר הלוחמים, נורה ונפגע | צה"ל: "זוהו פגיעות ברכב, המרדף נמשך"

חילופי אש בג'נין: אחיו של המחבל נמלטו, רוכב אופנוע פתח באש - ונורה | תיעוד
כוחות צה"ל בג'נין צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון ממשיכים במרדף אחר משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב: הפלסטינים דיווחו אחר הצהריים (ראשון) כי כוח צה"ל ירה לעבר רכב באזור העיר ג'נין, בו ככל הנראה שהו שני אחיו של המחבל. דובר צה"ל עדכן כי הרכב הצליח להימלט. רוכב אופנוע שביצע ירי לעבר הלוחמים, נורה ונפגע.

לפי הפלסטינים, האח, שנסע ברכב מסוג מאזדה, נפצע מהירי ופונה לבית החולים. מצבו אינו ברור. מדובר בפעם השנייה מאז שעות הבוקר שכוחות הביטחון הישראליים פועלים במחנה.

מדובר צה"ל נמסר כי בכפר דיר עז'אלה בסמוך לג'נין, זוהו כלי רכב חשודים בסמוך לבית המחבל שרצח שלושה אזרחים בתל אביב. על סמך מידע מודיעיני היו ברכב שני אחיו של המחבל.

לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה, ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה והוא נמלט. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע. זוהתה פגיעה.

גם הבוקר פעלו כוחות צה"ל בעיר הפלסטינית ג'נין, ממנה יצאו חלק מהמחבלים שביצעו את הפיגועים בתקופה האחרונה. בעיר, שהפכה זה מכבר לבירת הטרור של הרשות הפלסטינית, פעלו אנשי כוחות הביטחון זה היום השני ברציפות.

אתמול, נזכיר, פשטו כוחות על העיר ונתקלו בירי מצד חמושים במחנה הפליטים. פעיל טרור אחד חוסל וכמה נוספים נפצעו. אביו של המחבל שהתבקש ע"י שב"כ להסגיר את עצמו, נמלט ומסתתר בצפון השומרון. האב דורש בתמורה להסגרתו את שחרור גופת בנו המחבל.

 

 

ג'נין פיגוע בתל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד