כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקרב שמובילה שקד

ח"כ עמיחי שיקלי: "אביר קארה נסוג מהסיכום"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מספר שהגיע לסיכום עם חברו למפלגה, אביר קארה, אלא שהוא נסוג ממנו: "כנראה לא היו לו את תעצומות הנפש ללכת על זה". הוא אומר כי שקד מנהלת קרב עבור בנט: "מי שנלחמת על הממשלה הזו זו איילת שקד"

ח"כ עמיחי שיקלי: "אביר קארה נסוג מהסיכום"
עמיחי שיקלי במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברי הכנסת אביר קארה ועמיחי שיקלי הגיעו לסיכום, אלא שקארה החליט לסגת מהסיכום, כך אומר שיקלי הבוקר (שני) בראיון לתחנת הרדיו גלי ישראל.

"אביר קארה נמצא בצומת אסטרטגית מבחינתו, למעשה היינו מאד קרובים לסיכום בשבוע שעבר, היה גם סיכום במהלך השבת הזו שלא אכנס לפרטיו - אבל הוא החליט לסגת ולחזק את מבצרו של בנט לקראת הקרב האחרון", אמר.

ח״כ שיקלי ממשיך: "הסברתי לאביר את הרציונל, הממשלה הזו סיימה את דרכה השאלה אם היא תמשיך לנשום באמצעות אחמד טיבי או שנעשה לממשלה הזו המתת חסד ומביאים עוד אנשים. כנראה לא היו לו את תעצומות הנפש ללכת על זה".

קארה חושף שיחות עם סילמן ושיקלי: "אין ממשלה אחרת"

"מי שמחזיק את המבצר הזה בצורה הכי חזקה, מי שנלחמת על הממשלה הזו זו איילת שקד. היא מי שמנהלת את קרב ההצלה של נפתלי בנט, אני אומר את זה מתוך ידיעה".

הוא סיים ואמר, "כאזרח וכאדם ציוני - לא יכופר ולא יסולח מה שבשם תאוות השררה האנשים האלה מוכנים לעשות למדינת ישראל, למרות שהם יודעים שרוב הציבור במחנה הלאומי רואה איש אחד כמנהיג המחנה הלאומי. זה לא נתפס עד לאן הם יגיעו עבור השררה".

עמיחי שיקלי אביר קארה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד