י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חיכינו ליום שיעשה טעות"

האב על תפיסת המחבל שרצח את בנו: "מטלטל מאוד"

כוחותינו הצליחו לתפוס אמש כמה חשודים ברמאללה, בהם מחבל שהיה מעורב ברצח של מלאכי רוזנפלד הי"ד, שנמלט ממעצר ברשות הפלסטינית. אביו בירך: "בשורות מרגשות, אכישהו נעשה צדק"

האב על תפיסת המחבל שרצח את בנו: "מטלטל מאוד"
מעצר מבוקש צילום: דו"צ

אליעזר רוזנפלד, אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד מגיב הבוקר (חמישי) לתפיסת המחבל שהיה מעורב ברצח בנו ב-2015 והצליח לברוח מהכלא של הרש"פ, ואומר כי זו סגירת מעגל מרגשת.

אמש כוחותינו תפסו כמה חשודים ברמאללה, בהם ‏מחבל שהיה חלק מחוליית הטרור שרצחה את מלאכי רוזנפלד ב-2015, והצליח להימלט ממעצר ברשות הפלסטינית כדי לבצע פיגוע נוסף.

"הייתי בחזרות של תזמורת, ופתאום ראיתי הרבה טלפונים. קיבלתי את הבשורה מאיש צבא, שאמר שהרוצח צמא הדם נתפס. זה מטלטל ומרגש מאוד - אנחנו סוגרים מעגל", אמר האב בראיון לגלי צה"ל.

‏"אנחנו שמחים שנמנעה עוד שפיכות דמים של יהודים ישראלים. הבטיחו לי לאורך כל השנים שיש אחריו מעקב. זה שהוא היה כלוא ברשות הפלסטינית לא הייתה תחושה טובה, הוא ברח לשם והגנו עליו. מגיע לו להיענש".

"בשורות מרגשות, את מלאכי זה לא יחזיר, אבל איכשהו נעשה צדק. אני מרוצה מזה שכוחות הביטחון מנעו פיגועים נוספים. חיכינו ליום שהוא יעשה טעות", הוסיף אליעזר בראיון לכאן ב.

מלאכי רוזנפלד מחבל רמאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד