כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מועצת השורא תכריע

תקפיא את חברותה בקואליציה: דיונים קדחתניים ברע"מ

בעקבות המצב הביטחוני והמהומות בהר הבית, מחלוקת במפלגה האיסלאמית לגבי פירוק השותפות בקואליציה, ובמפלגה מקיימים דיונים קדחתניים לגבי הצעד הבא. יו"ר הסיעה: "אני לא אופטימי בנוגע להמשך דרכה של הקואליציה" | ההערכה בקואליציה: רע"מ תקפיא את חברותה

תקפיא את חברותה בקואליציה: דיונים קדחתניים ברע"מ
בנט, לפיד ועבאס צילום: דוברות רע"מ

במפלגת רע"מ דנים בשעות האחרונות (ראשון) באפשרות לפירוק הממשלה, כאשר כמות התומכים במהלך גדלה, לאור המצב הביטחוני והמהומות בהר הבית. מועצת השורא מתכנסת בשעה זו כדי להכריע.

לפי הדיווחים, מנסור עבאס מתנגד להפלת הממשלה, אבל כמות התומכים במהלך גוברת. גורמים בתנועה האסלאמית מפעילים על עבאס לחץ כביר להפסיק את השותפות, וההכרעה מגיעה אל מועצת אשורא.

ההערכות בקואליציה טוענות כי במפלגה יחליטו על הקפאת החברות בקואליציה. להחלטה הזו אין משמעות מעשית, שכן הכנסת בפגרה, אבל המטרה תהיה להוריד את רמת הלחצים מבית.

יו"ר הסיעה, ח"כ ווליד טאהא, אמר ל'חדשות 13' לפני הכינוס: "אני לא אופטימי בנוגע להמשך דרכה של הקואליציה. הייתי מצפה שהממשלה תנהג אחרת מול היהודים שעלו לעשות פרובוקציה במסגד אל אקצא אבל היא אפשרה לכמה מאות פשיסטים לנהוג כך. המחיר יהיה כנראה פירוק הקואליציה".

"הגיעו מים עד נפש. כאן מסתיים הסיפור", כתב מקום 6 במפלגה בפייסבוק. אם המצב הביטחוני הרגיש יהפוך להסלמה ככל הנראה הצפי הוא שברע"מ לא יוכלו יותר להישאר והקואליציה תתפרק.

מפלגת רע"מ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד