כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אם המציאות תשתנה"

אחרי החלטת השורא: האיום של היו"ר עבאס

יו"ר מפלגת רע"מ מאיים ואומר שהחלטה להקפיא את חברות מפלגתו בקואליציה יכולה להיות פרישה כללית, אך עם זאת הוא מציין: "אם המדיניות תשתנה גם ההקפאה הזאת תשתנה"

אחרי החלטת השורא: האיום של היו"ר עבאס
יאיר לפיד ומנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ההחלטה של מועצת השורא להקפיא את חברות רע"מ בקואליציה, יו"ר המפלגה מנסור עבאס אומר כי ההקפאה יכולה להפוך ליציאה כללית מהקואליציה.

עבאס התראיין ל"מכאן", והגיב להחלטה על סיעתו בעקבות המהומות בהר הבית: "הקפאת החברות בקואליציה יכולה להפוך לפרישה כללית".

עם זאת ציין עבאס כי "אם המציאות תשתנה והמדיניות תשתנה גם ההקפאה הזאת תשתנה". מנסור עבאס הוסיף כי בסיעתו עוקבים אחרי התנהלות הממשלה.

"עושים מאמצים להחזיר את המצב באל-אקצא כפי שהיה לפני שנת 2000" אמר ללא בושה. הוא התייחס גם לסיעת הרשימה המשותפת היריבה ואמר כי מצבה מעורר רחמים.

אתמול דווח ב"חדשות 12" כי ברע"מ שוקלים לבקש מראש הממשלה נפתלי בנט להגיע להבנות בסוגיית הר הבית כתנאי לחידוש החברות בקואליציה, ובכך גם להרגיע את השטח מהקריאה לצאת מהממשלה בעקבות המהומות בהר הבית וגם להראות הישג משמעותי.

במקביל, מי שהיה מעורב מאחורי הקלעים בהחלטה של רע"מ ומועצת השורא להקפיא את השותפות בקואליציה הוא שר החוץ יאיר לפיד. לפי כמה דיווחים המהלך מתואם עם סביבתו.

בלשכת ראש הממשלה החלופי לפיד ניסו, אף לפי הדיווח של העיתונאי מוחמד מג'אדלה, להוציא הודעה משותפת על הקפאת חברותה בקואליציה בהסכמה, אך ברע"מ סירבו לכך.

מנסור עבאס מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד