י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעיצומה של השבת

פרץ לרכבים ובית כנסת בבני ברק - ונעצר | תיעוד

במהלך השבת נפרצו שני רכבים שחנו סמוך לבית כנסת בשכונת שיכון ה' בבני ברק | החשוד בפריצה תועד במצלמות האבטחה כשהוא נכנס לבית כנסת סמוך, ממנו גנב את מפתחות הרכבים | בית המשפט האריך את מעצרו | צפו בתיעוד

פרץ לרכבים ובית כנסת בבני ברק - ונעצר | תיעוד
הפריצות בבני ברק צילום: דוברות השומרים

צעיר תושב בני ברק נעצר בחשד שפרץ לבית כנסת ושני רכבים במהלך השבת. מצלמות האבטחה תיעדו את מעשיו וזמן קצר לאחר צאת השבת, הודות לפעילות מתנדבי ארגון 'השומרים', הוא נעצר לחקירה. הבוקר (ראשון) האריך בית המשפט את מעצרו.

החשוד הגיע בצהרי השבת לשכונת שיכון ה' בבני ברק, שם התפרץ לבית כנסת, ממנו גנב מפתחות של רכבים שחנו בסמוך. בהמשך פתח את הרכבים וגנב מהם מכשירים סלולריים, טאבלטים וכסף מזומן.

בפעילות מהירה של מתנדבי ארגון 'השומרים' נעצר החשוד. צוות בילוש של מרחב דן שהוכוון ע"י המתנדבים העביר אותו להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

מצלמות האבטחה תיעדו כאמור את החשוד כשהוא פורץ לרכבים - וגונב מהם את המכשירים לצד אלפי שקלים במזומן. החשוד הגיע למקום הגניבה כשהוא רכוב על אופניים, ככל הנראה גנובות, אותם הותיר בזירה.

מארגון השומרים נמסר כי אמש, מייד בצאת השבת, התקבל במוקד הארגון מידע מודיעיני שהביא ללכידת אחד החשודים המרכזיים בפריצות לבית כנסת ורכבים במהלך השבת והחג. עם קבלת המידע הוזנקו מתנדבי הארגון לאזור שבו על פי המידע החשוד נמצא. במקביל מוקד השומרים הזעיק צוות משטרתי למקום.

החשוד, כבן 25, בעל עבר פלילי עשיר נלקח לתחנת המשטרה להמשך חקירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו בשלושה ימים. במהלך חקירתו במשטרה הודה החשוד במעשים.

פריצה ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד