כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חוקי אבל מוגזם

בעקבות התחקיר: בלשכת בנט מנסים למזער נזקים

בעקבות התחקיר של אילה חסון על הודות חגיגת הזמנות האוכל אל בית משפחת בנט ברעננה על חשבון משלם המיסים - נתונים שאישרה לשכת ראש הממשלה, כחלק מהפקת הלקחים מתכוון רה"מ לעצור את החגיגה ולצמצם את ההוצאות שמשלמת המדינה 

בעקבות התחקיר: בלשכת בנט מנסים למזער נזקים
פלאש 90

בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט עדיין מנסים להתאושש מה'פיגוע' שעשתה אילה חסון כשפרסמה את התחקיר שלה על הוצאות בית רה"מ ברעננה ובו נחשף כי משפחת בנט מוציאה מעל לעשרת אלפים שקלים בחודש על משלוחי אוכל מוכן, והכל על חשבון משלם המיסים.

הערב פורסם כי בסביבת בנט כועסים על היועצת המדינית, שהתערבה במשבר ההוצאות של לשכת רה"מ, והייתה אחראית לפרסום נתונים פנימיים של משרד ראש הממשלה על ההוצאות של בנט ונתניהו.

בלשכה מנסים כעת להבין איך לשקם את התדמית שנפגעה. על פי הדיווח של ירון אברהם ב'חדשות 12', בסביבת בנט מנסים להבין איך מסבירים לציבור מדוע, גם אם זה מתאפשר חוקית, יש צורך בבזבוז כה משמעותי על הזמנות טייק אווי - וגלגולו על חשבון המדינה.

עוד בנושא:

על פי הדיווח של ירון אברהם, עד אתמול הם ראו בהם "מכה קלה בכנף", וציפו שהם יעברו מעצמם. על כן ייתכן מאוד שכבר בימים הקרובים יהיה שינוי בהתנהלות השוטפת של בנט ושל משפחתו. כרגע אין חשד למעשה בלתי חוקי, אך בשל הנזק התדמיתי ייתכן מאוד שזה יקרה מפני שאין דרך להסביר לציבור הוצאה חודשית של 12 אלף שקל על משלוחים, בלי קשר לאיזה מסלול אישורים זה עבר.

כזכור, פירוט ההוצאות של משפחתו פורסם לאחר הפרסום ב'חדשות 13'. מלשכת בנט נמסר כי "בבית משפחת בנט לא מועסקות כלל מבשלות. לכן, נעשה שימוש בשירותי אוכל חיצוניים עבור משפחת בנט, המונה שש נפשות, בצורה מסודרת ובהתאם לכל הכללים. עלות ההוצאות פחותה באופן משמעותי מאשר העסקת מבשלת במעון, וכן ביחס להוצאות המזון של ראש הממשלה הקודם ומשפחתו".

עוד נמסר כי "בבית ראש הממשלה ניתן להעסיק שמונה בעלי תפקידים במשרות שונות ובעלות כוללת של 102 אלף שקלים בחודש. צוות זה נוצל במלואו במשך רוב שנות כהונתו של ראש הממשלה הקודם, לעומת ראש הממשלה בנט - אשר בביתו מועסקים שלושה בעלי תפקידים בלבד בעלות כוללת של 48 אלף שקלים בחודש".

מטעם הלשכה נמסר כי סך ההוצאות החודשי במעונות ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה בימי ראש הממשלה הקודם עמד על 262,100 שקלים, לעומת 87,700 שקלים כיום.

נפתלי בנט בית ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד