י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מבטיח שלא אאכזב אותך"

בשידור חי: ההתכתבות של בנט עם התומך נחשפת

חבר הכנסת עמיחי שיקלי פרסם במהלך הדיון על פרישתו התכתבות בווצאפ בין נפתלי בנט לאיש התקשורת יותם זמרי לפני הקמת הממשלה, בה הבטיח לו שלא יאכזב ויקיים את האידאולוגיה כפי שהבטיח: "סמוך עליי יותם"

בשידור חי: ההתכתבות של בנט עם התומך נחשפת
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת עמיחי שיקלי חשף היום (שני) בדיון בוועדת הכנסת שדנה בהפרשתו ממפלגת ימינה, התכתבות בין ראש הממשלה בנט לאחד מתומכיו. בנט לפי ההתכתבות טען כי הוא לא יאכזב ויקיים את האידאולוגיה שהבטיח.

איש התקשורת יותם זמרי כתב לבנט בווצאפ לפני הקמת הממשלה: "מה שאותי מפחיד זה שאני אגלה שבסוף הצבעתי לאידיאולוגיה הפוכה משלי. בגלל זה לא הצבעתי לנתניהו בחמש מערכות הבחירות האחרונות". 

"סמוך עליי יותם", הגיב בנט. זמרי השיב: "מפחד, מה אני אעשה, אני מדור ה'דין נצרים כדין תל אביב'". בנט: "אני מבטיח שלא לאכזב אותך".

זמרי הגיב אחרי כן בטוויטר להתכתבות: "האמת לא תכננתי להוציא את ההתכתבות שלי עם בנט, לא מוציא בדרך כלל התכתבויות פרטיות. אבל אז הבנתי שזו לא התכתבות פרטית, זו הדרך בה האיש הזה שיקר לאלפי אנשים".

"אגב, שניה אחרי ההתכתבות הוא התקשר כדי להגיד לי בקולו את המשפט: "אתה יודע מה ההבדל ביני לבין שרון? לי יש אלוהים". תתבייש".

נפתלי בנט יותם זמרי עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד