כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"בושה של חבר כנסת"

התגובה של ח"כ קארה למצביע מאוכזב

מנהל עיתון בצפת שטוען שהצביע למפלגת ימינה התכתב עם חבר הכנסת אביר קארה, ותקף אותו בעקבות ההפרשה של עמיחי שיקלי: "אתה צריך לפרוש כעת". קארה השיב: "אם בחרת בנו ואתה מצטער אתה כנראה עם בעיה בראש"

התגובה של ח"כ קארה למצביע מאוכזב
אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת אביר קארה ממפלגת ימינה תקף אדם שטען שהצביע למפלגת ימינה, ואמר שהוא עם בעיה בראש. על רקע הפרשתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי.

שמוליק בקשי, מנהל עיתון "צפת בתנופה", שלטענתו הצביע למפלגת ימינה, זעם על הפרשתו של שיקלי מימינה על ידי המפלגה, וכתב על כך לקארה בווצאפ. "ערב טוב. בושה לך ולחברים שלך במפלגת ימינה!! שיקלי החכ הנאמן לבוחרים ולעם. אתה צריך לפרוש כעת", כתב לו אתמול.

קארה כתב וביקש, "שחרר גבר", אך שמוליק המשיך: "ממשלת זדון. בחרתי בכם ואני מצר על כך". קארה הוסיף וכתב, "אם בחרת בנו ואתה מצטער, אתה כנראה עם בעיה בראש". שמוליק נדהם מהתגובה והשיב לו מיד: "בושה וחרפה שזה תגובה של חבר כנסת!!!".

אתמול חשף עמיחי שיקלי בדיון על הפרשתו התכתבות של בנט עם יותם זמרי לפני הקמת הממשלה. איש התקשורת יותם זמרי כתב לבנט בווטסאפ לפני הקמת הממשלה: "מה שאותי מפחיד זה שאני אגלה שבסוף הצבעתי לאידיאולוגיה הפוכה משלי. בגלל זה לא הצבעתי לנתניהו בחמש מערכות הבחירות האחרונות".

"סמוך עליי יותם", הגיב בנט. זמרי השיב: "מפחד, מה אני אעשה, אני מדור ה'דין נצרים כדין תל אביב'". בנט: "אני מבטיח שלא לאכזב אותך". זמרי הגיב אחרי כן בטוויטר להתכתבות: "האמת לא תכננתי להוציא את ההתכתבות שלי עם בנט, לא מוציא בדרך כלל התכתבויות פרטיות. אבל אז הבנתי שזו לא התכתבות פרטית, זו הדרך בה האיש הזה שיקר לאלפי אנשים".

"אגב, שניה אחרי ההתכתבות הוא התקשר כדי להגיד לי בקולו את המשפט: "אתה יודע מה ההבדל ביני לבין שרון? לי יש אלוהים". תתבייש".

אביר קארה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד