י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ראש ממשלה עם ערכים בשמיים"

בנו של בנט מגיב: "מגיע להם לשבת בכלא"

בתגובה למכתב האיומים עם הקליע, יוני בנט, בנו של ראש הממשלה, פרסם ברשתות החברתיות: "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה". הוא פרגן לאביו: "הוא באמת בן אדם טוב. הוא לא מעוניין להתעסק בכל הדרמה הפוליטית"

בנו של בנט מגיב: "מגיע להם לשבת בכלא"
יוני בנט צילום: מתוך אינסטגרם

יוני בנט, בנו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הגיב למכתב האיומים שנשלח אל ביתם, שבתוכו גם קליע אקדח ויוצא להגנת אביו. 

"זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה והמוח של אנשים מתבשל מאנשים (אני לא רוצה לקרוא להם אנשים) שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל השטיפת מוח שהם גורמים לאנשים".

יוני הוסיף וכתב, "הלוואי והיינו חמישים שנה אחורה לתקופה בה אנשים כיבדו אחד את השני, לא הסכימו. אני יודע שתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום, פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי".

הוא הביע כמובן תמיכה באביו וכתב: "אנשים לא מבינים שיש להם ראש ממשלה אמיתי, תותח, עם ערכים בשמיים ואשכרה מזיז דברים ורק עושה ועושה ועושה".

"הקללה שלו היא הפוליטיקה והתקשורת כי הוא באמת בן אדם טוב. הוא לא מעוניין להתעסק בכל הדרמה הפוליטית. זה כל כך לא מעניין אותו, שום מראה חיצוני לא מעניין אותו, שום כמה כסף יש לך, כמה קיבלת בבגרות, כמה אתה חזק. מעניין אותו כמה אתה בן אדם טוב כי זה מה שמשנה".

"כבן אדם אני אומר את זה, לאו דווקא כבן של.. אם הייתי מסתכל מהצד והייתי בן אדם הגון הייתי חושב בדיוק ככה. הלוואי שהיה קצת יותר אהבה, קצת יותר אחרת", סיים יוני בנט.

יוני בנט נפתלי בנט איומים ברצח ראש ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד