כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"חלם על חלקה בהר הרצל"

אבנר נתניהו במתקפה: "בנט מגלומן ותאב כוח"

בנו של ראש הממשלה לשעבר, שאינו נוהג להתייחס לפוליטיקה ברשתות החברתיות, תקף את נפתלי בנט: "שקרן ונוכל שמקומו בהיסטוריה של העם היהודי מובטח לדיראון עולם". הוא השיב לביקורות על ממשלות הליכוד: "נבע משילוב של היעדר 61 יחד עם חוסר מודעות שלנו"

אבנר נתניהו במתקפה: "בנט מגלומן ותאב כוח"
אבנר נתניהו צילום: פלאש 90

אבנר נתניהו, בנו השני של ראש האופוזיציה נתניהו, אינו נוהג בד"כ להגיב לסערות הפוליטיות, בניגוד לאחיו יאיר. אך בתגובה ליועצו של בנט לשעבר, אסף פאסי, שתקף את בנט בפוסט בפייסבוק, נתניהו הבן תקף בחריפות את ראש הממשלה.

"נפתלי הוא שקרן ונוכל שמקומו בהיסטוריה של העם היהודי מובטח לדיראון עולם, לצד אבימלך וארכלאוס לפחות (ואני עדין). אדם מגלומן ותאב כוח שמלכתחילה רק חלם על חלקה בהר הרצל וצ'קלקות וכיבודים".

הוא הוסיף, "רכב על גבי ציבור של מאות אלפי בני אדם שיוצגו ע"י מפלגה גוססת והפר אמונים בקנה מידה שאין כדוגמתו בדמוקרטיה מודרנית - בשום מדינה".

"כשממשלת הליכוד לא פינתה את חאן אל אחמר, או לא הצליחה לפרק את הדיקטטורה של הדמוקרטיה המהותית, הדבר נבע משילוב של היעדר 61 לצעדים אלו (בממשלות הללו היו אומנם ברק ולבני ולפיד אבל גם ליברמן, גדעון, בנט וכחלון - ואת עמדתם על 'שומרי הסף' כולנו יודעים היום) יחד עם חוסר מודעות שלנו (מודה) ושל חלקים גדולים בציבור הישראלי לחומרת הבעיה".

לגבי הפרות הבטחות הבחירות כתב אבנר: "באשר לאי-קיום הבטחות, ממשלת הליכוד לרוב לא קיימה הבטחות, אם כבר, לפוליטיקאים יריבים - הבטחות שממילא ניתנו במסגרת מו״מ קואליציוני, אותו אפשר לדמות לאיום עם אקדח לרקה".

"במסגרת ההכרחי, תמיד אעדיף הפרת הבטחות לפוליטיקאים מאשר הפרת הבטחות למצביעים, כיוון שאין חשוב יותר בדמוקרטיה משלטון העם וייצוג נאמן של הבוחרים. כשלא מומשו הבטחות כאלה ואחרות, זה כי הן לא הצליחו להתממש (קורה לכולם) - לא בגלל שקרנות ונוכלות כרונית כמו של בנט ושקד".

הוא הגיב לגבי העתיד: "המחנה הלאומי יקום מחדש, עם הליכוד במוקד ועם שיקלי, החרדים, ש"ס והחרד"לים; מסכים איתך, אין פתרון אחר, וגם עלינו לעשות חושבים משלנו (לא הבמה כאן); אבל חשוב להצביע על הכשלים שהיו, כדי להבטיח שב-2031 לא יקום בנט חדש".

אבנר נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד