כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"מחפשים הכשר רבני לפגוע"

אהוד ברק מאשים: "מקורות ההסתה לרצח - מסביבת נתניהו"

על רקע מכתבי האיומים, ראש הממשלה לשעבר תוקף וטוען שמקורות ההסתה כנגד בנט, מגיעים מהמעגל הפנימי של תומכי נתניהו: "האיש שהיה אחראי להסתה לפני 27 שנים שותק". בימין תוקפים: "לא היה ראש ממשלה לשעבר שזיהם את השיח בקללות כלפי יריבים ופקידי ציבור כמו אהוד ברק"

אהוד ברק מאשים: "מקורות ההסתה לרצח - מסביבת נתניהו"
אהוד ברק / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל ובאסל עוידאת, פלאש 90

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, מגיב למכתבי האיומים כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט, ואומר שהם מגיעים מהסביבה הקרובה של תומכי נתניהו.

ברק, יריביו התמידי של נתניהו מאז סוף שנות ה-90 אז התמודדו זה נגד זה על ראשות הממשלה, התראיין הערב (מוצ"ש) לחדשות 12 והאשים את תומכי נתניהו בהסתה.

"האירוע הזה הוא דבר חמור מאוד, שצריך לטפל בו ביד ברזל, מקורו במידה רבה בהסתה פרועה ומופקרת שמתנהלת נגד ראש הממשלה, ושמקורות השראה היא בסביבה האינטימית של תומכי נתניהו. ההסתה הזאת, של כינויים נגד נפתלי בנט "בוגד", "נוכל", זה דברים שיוצאים מהמעגל הפנימי של תומכי נתניהו", אמר.

הוא הגדיל לומר וטען, "בתחום ההערכות, בהחלט ייתכן שבעודנו מדברים בימים האלה, אנשים קיצוניים בימין מחפשים תמיכה או הכשר רבני, לפגיעה בראש הממשלה, אני חושש שכבר היום ישנם אנשים בימין הקיצוני שמחפשים הכשר רבני לפגוע בראש הממשלה. בתחום העובדות, האיש שהיה אחראי להסתה לפני 27 שנים שותק, וזה דבר חמור מאוד בעיני".

בימין הגיבו ותקפו את ברק. איש התקשורת ינון מגל פרסם מספר כתבות מהעבר, בהן צוטט ברק כשתקף בחריפות את נתניהו, ביניהן כתבה  שפורסה ב'בחדרי חרדים' בה דווח כי הוא עצמו כינה את נתניהו כ"בוגד".

הפרשן הפוליטי עמית סגל תקף: "לא היה ראש ממשלה לשעבר שזיהם את השיח בקללות כלפי יריבים ופקידי ציבור כמו אהוד ברק. הזדעזעותו מהתואר ״נוכל״ היא נוכלות מדרגה ראשונה".

אהוד ברק בנימין נתניהו נפתלי בנט הסתה לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד